Ik kom er niet goed uit wat ik moet doen,
Ik heb 500 glasvezel van kpn met v10 modem,
daar heb ik de kan hp switch aan hangen met 4 poorten
Ik heb 2 itv kastjes van kpn bekabeld woonkamer en slaapkamer verdieping 1
pc bekabeld keuken
printer bekabeld keuken
nas bekabeld zolder
smart tv bekabeld woonkamer
komt een play station en atv bij op de eerste verdieping bij bekabeld.
draadloos
bowers en Wilkins formation set 6 boxen draadloos.
4 telefoons
2 iPads
4 laptops
Ik heb van kan de experia wifi gekregen 2x bekabeld aangesloten bij de tv en door verbonden naar de itv kastje.
Huis is in 2015 gebouwd en goed geïsoleerd en heb betonnenvloeren en de binnen muren zijn van betonblokken gemetseld. Als ik een filmpje van de iPhone naar de tv wil streamen dan hapert het ook als ik naar de atv wil streamen op de slaapkamer gaat het niet lekker terwijl hier de experia staat.
Ik wil in de toekomst ook nog bewakingscamera's gaan ophangen.
Ik wil het graag goed werkend hebben. Alle utp cat 5e (bij bouw gedaan) en voor de Playstation heb ik pas cat6 kabels (vorige week getrokken) komen in de meterkast uit.
Ik heb dus een nieuwe switch nodig, acces points (ik wil ze niet aan het plafond hangen vind ik niet mooi en gaat ook niet want de aansluitingen zitten op 30 cm boven de vloer), neem aan dat ik de v10 als router kan gebruiken zoniet dan moet er ook een andere komen.
Wat is verstandig om te kopen?
deco's
Ubiquiti-apparatuur
of zijn er nog andere goede oplossingen.
en welke switch is verstandig
zie door het bos de bomen niet meer.
Ik heb 500 glasvezel van kpn met v10 modem,
daar heb ik de kan hp switch aan hangen met 4 poorten
Ik heb 2 itv kastjes van kpn bekabeld woonkamer en slaapkamer verdieping 1
pc bekabeld keuken
printer bekabeld keuken
nas bekabeld zolder
smart tv bekabeld woonkamer
komt een play station en atv bij op de eerste verdieping bij bekabeld.
draadloos
bowers en Wilkins formation set 6 boxen draadloos.
4 telefoons
2 iPads
4 laptops
Ik heb van kan de experia wifi gekregen 2x bekabeld aangesloten bij de tv en door verbonden naar de itv kastje.
Huis is in 2015 gebouwd en goed geïsoleerd en heb betonnenvloeren en de binnen muren zijn van betonblokken gemetseld. Als ik een filmpje van de iPhone naar de tv wil streamen dan hapert het ook als ik naar de atv wil streamen op de slaapkamer gaat het niet lekker terwijl hier de experia staat.
Ik wil in de toekomst ook nog bewakingscamera's gaan ophangen.
Ik wil het graag goed werkend hebben. Alle utp cat 5e (bij bouw gedaan) en voor de Playstation heb ik pas cat6 kabels (vorige week getrokken) komen in de meterkast uit.
Ik heb dus een nieuwe switch nodig, acces points (ik wil ze niet aan het plafond hangen vind ik niet mooi en gaat ook niet want de aansluitingen zitten op 30 cm boven de vloer), neem aan dat ik de v10 als router kan gebruiken zoniet dan moet er ook een andere komen.
Wat is verstandig om te kopen?
deco's
Ubiquiti-apparatuur
of zijn er nog andere goede oplossingen.
en welke switch is verstandig
zie door het bos de bomen niet meer.