Toon posts:

Asus video begint te spelen als ik 2min niet actief ben.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JDM_182
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-01-2021
Kan iemand me helpen met het volgende probleem:

Als ik 2 minuten niet actief ben op mijn Asus laptop, dan begint er op het volledig scherm precies een promo video van Asus N series te spelen. Als ik dan een toets of de touchpad aanraak, verdwijnt de video meteen. Dit is vandaan op een willekeurig moment begonnen.

Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan, maar vind er helemaal niet over.

Antwoord gerust als je mij kan helpen.

Beste antwoord (via JDM_182 op 30-01-2021 12:01)

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:14
Dit heb ik op internet gevonden:
This is the way I get rid of that awful screensaver:

Go to Control panel (configuratiescherm) > Programs programma's) > Programs and Features (programma's en onderdelen). Then, search for "ASUS screensaver". Uninstall it. Done.

Je kunt ook eens proberen om de tijd voordat de computer de screensaver activeert te verlengen.

Doordat het naar enige tijd inactief zijn gebeurt en weer te annuleren is door de muis te bewegen denk ik ook aan een screensaver. Wel vreemd dat dit van te voren niet was. Gebruik je nu misschien de laptop op de batterij en normaalgesproken op de netstroom of andersom? Dan zou het in een powerplan moeten zitten. Anders zou ik ook niet zo snel kunnen bedenken waarom dit opeens gebeurt.

[Voor 50% gewijzigd door hoi1234 op 30-01-2021 03:01]

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:02

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Je stelt geen concrete vraag, maar ik neem aan dat je er van af wil? Ik zou eens kijken in de screen saver instellingen van Windows.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:14
Dit heb ik op internet gevonden:
This is the way I get rid of that awful screensaver:

Go to Control panel (configuratiescherm) > Programs programma's) > Programs and Features (programma's en onderdelen). Then, search for "ASUS screensaver". Uninstall it. Done.

Je kunt ook eens proberen om de tijd voordat de computer de screensaver activeert te verlengen.

Doordat het naar enige tijd inactief zijn gebeurt en weer te annuleren is door de muis te bewegen denk ik ook aan een screensaver. Wel vreemd dat dit van te voren niet was. Gebruik je nu misschien de laptop op de batterij en normaalgesproken op de netstroom of andersom? Dan zou het in een powerplan moeten zitten. Anders zou ik ook niet zo snel kunnen bedenken waarom dit opeens gebeurt.

[Voor 50% gewijzigd door hoi1234 op 30-01-2021 03:01]

• JDM_182
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-01-2021
Beiden bedankt ! Ik denk dat het gelukt is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee