Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sinds enkele dagen geen verbinding meer met hitnewsserver

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Vraag

• Denboule
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 04-02 17:54
sinds enkele dagen krijg ik geen verbinding meer met hinters via mijn SABNzbd. Ik krijg steeds de melding dat de server niet te vinden is. voordien werkte alles perfect.

het enige wat ik gewijzigd heb is de switch, deze heb ik vervangen door een TP-Link Archer A7. met deze nieuwe switch heeft het nog 2 weken gewerkt en nadien niets meer. Heb al vanillas geprobeerd: switch naar fabrieksinstellingen, update van de iMac, SABNzbd verwijderen opnieuw instellen. Maar niets helpt.

Iemand die mij toevallig van antwoord kan dienen?

IOS: catalina 10.15.7
SABNzbd: 3.1.1

Thnx

Alle reacties

• aZuL2001
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10-06 09:30
Euh, weet je zeker dat het een switch is?
Als ik zoek op een TP-Link Archer A7 krijg ik Draadloze Dual-band Gigabit Router terug.
En een router doet wel wat meer dan alleen switchen.

Abort, Retry, Quake ???

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 23:02

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Zonder netwerktests valt hier niets over te zeggen. Ik heb hiernaast nog twee problemen met je vraag:
- Dit is Non-Windows, maar Apple bespreken we hier niet. Daarvoor moet je hoger in de forumlijst zijn, bij Macs & Software.
- Nieuwsservers worden over 't algemeen gebruikt voor het illegaal downloaden van spullen en het bespreken hiervan staan we niet direct toe. Gek genoeg is er wel een apart topic over de dienst.

Aangezien je te weinig informatie geeft over wat je zelf hebt gedaan én omdat het in het verkeerde forum staat, sluit ik je topic. Vul voor de volgende keer dus even alle vragen in die in het template staan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True