Toon posts:

Sinds enkele dagen geen verbinding meer met hitnewsserver

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Vraag

• Denboule
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-02-2021
sinds enkele dagen krijg ik geen verbinding meer met hinters via mijn SABNzbd. Ik krijg steeds de melding dat de server niet te vinden is. voordien werkte alles perfect.

het enige wat ik gewijzigd heb is de switch, deze heb ik vervangen door een TP-Link Archer A7. met deze nieuwe switch heeft het nog 2 weken gewerkt en nadien niets meer. Heb al vanillas geprobeerd: switch naar fabrieksinstellingen, update van de iMac, SABNzbd verwijderen opnieuw instellen. Maar niets helpt.

Iemand die mij toevallig van antwoord kan dienen?

IOS: catalina 10.15.7
SABNzbd: 3.1.1

Thnx

Alle reacties

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03 11:26
Euh, weet je zeker dat het een switch is?
Als ik zoek op een TP-Link Archer A7 krijg ik Draadloze Dual-band Gigabit Router terug.
En een router doet wel wat meer dan alleen switchen.

Abort, Retry, Quake ???

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:56

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zonder netwerktests valt hier niets over te zeggen. Ik heb hiernaast nog twee problemen met je vraag:
- Dit is Non-Windows, maar Apple bespreken we hier niet. Daarvoor moet je hoger in de forumlijst zijn, bij Macs & Software.
- Nieuwsservers worden over 't algemeen gebruikt voor het illegaal downloaden van spullen en het bespreken hiervan staan we niet direct toe. Gek genoeg is er wel een apart topic over de dienst.

Aangezien je te weinig informatie geeft over wat je zelf hebt gedaan én omdat het in het verkeerde forum staat, sluit ik je topic. Vul voor de volgende keer dus even alle vragen in die in het template staan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee