Dubbelpost :? :?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Waar the fuck heb ik die andere post dan gemaakt, als deze een dubbelpost is :? :? Heb ik iets gemist? Jeetje, de vakantie is nu toch afgelopen, zitten die rottige pubers nog steeds hier... idem voor de rest van deze schots-en-scheefstaande draad...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Don't panic; Jaymz is er ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
O, ik raak niet in paniek hoor, ik :r alleen op dat soort sicko gastjes.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Zowieso zie ik 'rare' scores staan. -1 wordt makkelijk gegeven zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaymz,

Het valt mij zowieso de laatste tijd op dat er wel erg rare scores gegeven worden, het zal zichzelf wel weer rechttrekken op een gegeven moment, als de modbot zijn werk goed doet, verliezen die mannetjes die dit soort vage punten uitdelen vanzelf hun modrechten, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 12:14 schreef Martin het volgende:
Jaymz,

Het valt mij zowieso de laatste tijd op dat er wel erg rare scores gegeven worden, het zal zichzelf wel weer rechttrekken op een gegeven moment, als de modbot zijn werk goed doet, verliezen die mannetjes die dit soort vage punten uitdelen vanzelf hun modrechten, toch?
Klopt (hoewel mijn naam geen Jaymz is, noch ik een kloontje ben :) ), maar da's een oplossing waar je op korte termijn niet zoveel aan hebt, die straf komt pas later en is tijdelijk van aard.

Het is hte gedrag waar iets aan moet gebeuren en dat is dus meteen een lastige.

In ontwikkeling is De PowerMod, een soort supergebruiker/modder die simpel en doeltreffend een eind kan maken aan dit soort dingen...

Maar daarover later meer (we hope).

Die mannetjes verliezen punten, mits zij gebruik maken van de kwalificatie troll of flamebait, als je nl. een hele draad op -1 Off Topic zet, grijpt de bot dus niet in (of ik mete het mishebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 14 augustus 2001 12:47 schreef TgF het volgende:

[..]

Klopt (hoewel mijn naam geen Jaymz is, noch ik een kloontje ben :) ), maar da's een oplossing waar je op korte termijn niet zoveel aan hebt, die straf komt pas later en is tijdelijk van aard.

Het is hte gedrag waar iets aan moet gebeuren en dat is dus meteen een lastige.

In ontwikkeling is De PowerMod, een soort supergebruiker/modder die simpel en doeltreffend een eind kan maken aan dit soort dingen...

Maar daarover later meer (we hope).

Die mannetjes verliezen punten, mits zij gebruik maken van de kwalificatie troll of flamebait, als je nl. een hele draad op -1 Off Topic zet, grijpt de bot dus niet in (of ik mete het mishebben.
Ik zou toch zweren dat ik dit net getyped heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op dinsdag 14 augustus 2001 12:14 schreef Martin het volgende:
Jaymz,

Bijna, de -1 overbodig is helaas universeel inzetbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
-1 off-topic? -1 overbodig? Nee, mensen, als ik reacties van Wildhagen naar beneden wil halen, gebruik ik altijd -1 dubbelpost! Daar word je ook niet voor gestraft en hij raakt er altijd zo leuk van in paniek... >:) ;)

(ik geloof dat die reactie van Wildhagen zo wel goed staat)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
Het is inmiddels al lang geen dubbelpost meer maar ik zag het ook niet :)

Wat betreft thor: je moet hem niet zo pesten is niet liev :+

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

* Jaymz slaps Thor-Korenwolf aroud a bit with an oversized trout.

Ownee, dat was op #tmf. :D

Thor: Een .. mens telt voor twee, weet je nog :P (Die deed het de vorige keer wel goed ;)) :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Wat betreft thor: je moet hem niet zo pesten is niet liev
Hehe, kan ik wel tegen hoor :P :P

Waar ik iig niet tegenkan is dat iedereen maar ruksichtlos allerlei tags gaat zitten gebruiken...

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1