Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobbit
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 03-03-2023
Hallo allen,

Ik werk momenteel als product owner maar heb opzich weinig technische kennis. Ik ben veel in gesprek met ontwikkelaars en dan denk ik altijd "verdomme dat lijkt me ook heel gaaf".

Op de middelbare school had ik op een blauwe maandag een keer een C++ studieboek gekocht en wat geprobeerd.

Ik wil me nu dus graag verdiepen in programmeren en meer te weten te komen over html, css, java e.d. Ik heb op udemy een aantal online courses gezien (kosten 13 euro en een beetje).

Mijn vraag aan de doorgewinterde it'er, is da wa?

Thanks!

big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Voor echt beginnen met programmeren zijn erg goede gratis bronnen, zoals freecodecamp.

Udemy heeft wel cursussen die aardig zijn als verdieping op een specifiek onderwerp of technologie :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 12:04
Ik ben een IT professional die al 25 jaar in het vak zit en ik volg eigenlijk alle online cursussen via Udemy. De kwaliteit is nogal hit-or-miss. Er zitten heel goede tussen van echte didacten met een mooie opbouw, maar ook hobbyisten die door een onsamenhangend verhaal heen ratelen in een amper verstaanbaar accent. Lees vooral de reviews door voordat je een cursus koopt.

O ja, cursussen zijn elke paar weken “in de aanbieding”, meestal rond het tientje ipv 100+ euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
En zijn ook stapels cursussen gratis te krijgen met een coupon, die worden verzameld op sites als https://udemyfreecourses.org/

Wellicht zit er iets voor je tussen

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MvdO79
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14:23