Toon posts:

Google Analytics geeft wit scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-03 17:21
Ik probeer Google Analytics voor de eerste keer (met dit Google account) op te zetten.

Ik krijg echter een wit scherm wat ik met geen mogelijkheid wegkrijg. Ik kan dus geen account maken.

Al geprobeerd:
- geschiedenis/cookies wissen
- extensies verwijderen
- ik heb geen ad blocker geïnstalleerd dus dat kan het ook niet zijn
- 3rd party cookies geblokkeerd
- chrome, firefox en edge geprobeerd

Het ziet er als volgt uit:

Anyone?

[Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 29-01-2021 20:57]

PSN: MrMistral

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Andere browser / andere PC / andere verbinding desnoods al eens geprobeerd?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Heb je 3rd party cookies geblokkeerd?

Try SCE to Aux

• MrMistral
RobIII schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:48:
Andere browser / andere PC / andere verbinding desnoods al eens geprobeerd?
ImNotnoa schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:50:
Heb je 3rd party cookies geblokkeerd?
Ja en ja, helaas :( Zal ze er even bij zetten. Zowel op laptop als desktop hetzelfde euvel.

Ook geprobeerd eerst in te loggen met een ander google account en dan over te schakelen op het bedoelde Google account. Dat werkt ook niet. Ook een 'clean install' van chrome geprobeerd met alleen het bedoelde Google account. Tevergeefs. Ben een beetje ten einde raad, haha!

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:45
Draai je Pihole, ik had het zelfde probleem. Moest een google domein whitelisten.

• MrMistral
pinojo123 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:02:
Draai je Pihole, ik had het zelfde probleem. Moest een google domein whitelisten.
Nee, ook dat niet.

• anietd
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-02-2021
Hoi,

Ik heb dat dus ook, wordt er helemaal foxwild van.. weet je al hoe je het oplost?
Echt super irritant, ik kan dus helemaal niks doen of aanmaken of wat dan ook..

Heb ik iets verkeerd ingesteld ofzo?

• RoaldOO
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-03 21:29
Wat raar. Lukt het met een andere google account om wel in het beginscherm te komen?

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14
Ik heb dit ook gehad, en daar kwam het door een adblocker die ik op mijn router draaide.

Wat zegt de browser console?

• RoaldOO
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-03 21:29
@anietd @MrMistral kunnen jullie het proberen om een eventuele adblocker uit te zetten?

• anietd
Met een ander account lukt het wel dus dat is zo raar, dit is een bedrijfsaccount maar een ander bedrijfsaccount doet het wel en deze niet... als het een adblocker is doen de anderen het ook niet toch?

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:27

pinda powerrr

Slow down...

Kijk eens in de settings van dat account dat niet werkt. Mogelijk dat je zelf eea geblokkeerd hebt qua delen van gegevens.

Waiting on the world to change

• anietd
Ik kom wel op de pagina meting starten, maar als ik daar dan op klik kom ik op een bijna volledig wit scherm. alleen linksboven staat nog het tekentje van analytics en rechtsboven kan ik van account wisselen.

• Mr. HTTP
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2022
Staat onder die knopjes rechtsboven niet de optie om feedback/terugkoppeling te geven? Daar kan je dit probleem dan melden aan Google. Die feedback is context aware dus Google weet dan ook dat jij op dat punt in de applicatie vast loopt.

• anietd
Dankjewel, heb ik gisteravond gedaan en nu doet hij het!

• MrMistral
RoaldOO schreef op maandag 8 februari 2021 @ 22:07:
@anietd @MrMistral kunnen jullie het proberen om een eventuele adblocker uit te zetten?
Heb geen adblocker aanstaan. Ben inmiddels in contact met Google, video ingestuurd. Support geeft aan het doorgestuurd te hebben naar een ander support team, ben benieuwd wat daar uitkomt :)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee