Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-05 19:46
Mijn vraag
Ik gebruik Gmail als mijn email app, ik heb een Microsoft 365 account als mijn schoolaccount en ook een Gmail account als mijn persoonlijke account.
Opeens is er iets foutgegaan, ik kan mij helaas niet meer herrineren wat er is foutgegaan maar daarna kan ik mijn Microsoft 365 account opeens niet meer toevoegen.
Hoe kan ik deze account alsnog toevoegen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Lenovo Tab 4 10 Plus

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- De account toevoegen via Instellingen van mijn tablet
- De vraag stellen bij een Discord server, ze hadden mij oplossingen gegeven maar die werkten niet, de bovenste is een van de oplossingen die ze gegeven hadden maar nu negeren ze mij
- Op Google Help zoeken naar deze probleem, maar dat heeft helaas ook niets opgeleverd

Beste antwoord (via Techking op 10-02-2021 19:47)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Techking waarvoor wil je dat account toevoegen? Om je e-mails in dat account te lezen of om andere redenen?

Als je het account wilt toevoegen om e-mails te lezen, kan je het beste deze stappen volgen. Mocht dat niet werken, kan je er ook voor kiezen om de Outlook app te installeren en gebruiken.

Verder is het wel handig om even aan te geven wat er nu precies fout gaat en welke stappen je exact gedaan hebt, dan komen wij namelijk niet met dezelfde oplossingen aanzetten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Techking waarvoor wil je dat account toevoegen? Om je e-mails in dat account te lezen of om andere redenen?

Als je het account wilt toevoegen om e-mails te lezen, kan je het beste deze stappen volgen. Mocht dat niet werken, kan je er ook voor kiezen om de Outlook app te installeren en gebruiken.

Verder is het wel handig om even aan te geven wat er nu precies fout gaat en welke stappen je exact gedaan hebt, dan komen wij namelijk niet met dezelfde oplossingen aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
rens-br schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:27:

[mbr]Verder is het wel handig om even aan te geven wat er nu precies fout gaat en welke stappen je exact gedaan hebt, dan komen wij namelijk niet met dezelfde oplossingen aanzetten.[/]
Om de emails op dat account te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Techking duidelijk. Werkte de tips uit mijn vorige post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techking
Ik heb de stappen die u gedeeld heeft geprobeerd, ik krijg de scherm "Finish setting up your email.
Daarna druk ik op "Oke" maar ik zie de account niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Techking je kan het account ook niet vinden als je rechts bovenin de hoek op de afbeelding drukt en daar je Microsoft account selecteert?

En heb je de Outlook app al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techking
rens-br schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:14:
@Techking je kan het account ook niet vinden als je rechts bovenin de hoek op de afbeelding drukt en daar je Microsoft account selecteert?

En heb je de Outlook app al geprobeerd?
Nee, ik ga dan maar gewoon de Outlook app gebruiken.
Daarmee is mijn probleem opgelost

[ Voor 12% gewijzigd door Techking op 03-02-2021 13:51 ]

Pagina: 1