mkay?

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
sorry hoor, maar mijn post:
[topic=205027]

was een post na search...ik weet wel hoe ik mijn muis moet gebruiken..maar na wat trefwoorden ingevuld te hebben kwam ik alleenmaar op die rare 'mijn CPU is x graden na heb x@x hebben lopen'....

en nu is hij gelijk al op slot, niet eens tijd om te reageren..staat lekker lomp zo..

naja,...bedankt (?)

*nu weet * Mir dus nog steeds niet welk trefwoord er nodig was*

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
mkay... :{

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 17:50

ronaz

Wishmaster

Onno's search is ondanks de vele tevreden gebruikers geen officiële feature van GoT, daarom mag je IMHO daar mensen ook niet mee om de oren slaan.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:05

Wimo.

Shake and Bake!

wtf zever jij ?

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Sint geeft toch netjes 2 links met daarin ook een temperatuursprobleem met de v7700 :?

Als je wilt weten welke woorden sint heeft gebruikt dan werkt een mailtje of ICQ-msg ook nog wel eens :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Ik ben d'r al :P

ik heb v7700 en temperatuur als zoekwoorden gebruikt, meestal gebruik ik de Onnosearch omdat die net ff wat betere resultaten oplevert.

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 16:35 schreef ronaz het volgende:
Onno's search is ondanks de vele tevreden gebruikers geen officiële feature van GoT, daarom mag je IMHO daar mensen ook niet mee om de oren slaan.
waar slaat dit nou weer op :? |:(

omdat iets geen officiële feature is van GoT mag je het niet linken als het relevant is ?!?

en sinds wanneer bepaal jij hier de richtlijnen anyway :?

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 13:02 schreef pven het volgende:
Zoeken, maar ook vinden? Onno's search!
Cool! Die had ik nog niet gezien. Ook al wist ik wel dat onze Onno een backup had. Bedankt he, voor de link :)
Deze bedoel ik dan he : http://onno.dhs.org/NSearch/

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 17:50

ronaz

Wishmaster

Sorry hoor, misschien dat ik zijn post verkeerd interpreteerde, kan gebeuren toch? maar het kwam een beetje over als UTFS, UTFOS in dit geval.

Dat bedoelde ik dus ook met om de oren slaan.

"behulpzaam" linken is IMHO niks mis mee uiteraard. Dat zeg ik hier ook niet. Althans is niet zo bedoeld
en sinds wanneer bepaal jij hier de richtlijnen anyway
Dat doe ik niet.
wtf zever jij ?
:9~

edit:
layout

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hij (ronaz) bedoelt dat je het iemand niet kwalijk kunt nemen dat hij de search van Onno niet gebruikt.

Bepaalde anderen (BBQ-Man) denken dat hij bedoelt dat je niet naar die search mag linken.

Kwestie van rustig lezen en niet te snel conclusies trekken :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1