ERR_CONNECTION_TIMED_OUT Chrome iPhone 11

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnIOL
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mijn vraag
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met de Google Chrome app op mijn iPhone 11. Na een x aantal uur gebruik (geen vast aantal) krijg ik een ERR_CONNECTION_TIMED_OUT error wanneer ik de sites van Google open (gMail of Google.com). In Safari openen de sites op hetzelfde moment wel. Ook kan ik gewoon andere sites openen in Chrome. Als ik de telefoon herstart werkt het weer een x aantal uur en dan zonder relevante aanwijzing opeens weer niet. Op internet vind ik alleen oplossingen wanneer dit probleem bij alle sites aanwezig is, maar niet specifiek voor 1 domein. Ik heb een zakelijk abonnement (T-mobile e sim) en privé abonnement (Vodafone Sim) op de telefoon draaien en het probleem ontstaat bij beiden abonnementen, ook wanneer ze los in/uitgeschakeld zijn.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een iPhone 11 draaiend op iOS 14.3. Chrome is versie 87.0.4280.77

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De telefoon opnieuw opstarten biedt even soelaas, maar is geen definitieve oplossing, want het probleem keert terug. Ik heb ook getest met alleen een t-mobile of alleen een Vodafone verbinding, maar dat eveneens zonder succes.
Ik heb Chrome al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, netwerkinstellingen van de iPhone hersteld, alle browsercache en andere opgeslagen data in Chrome verwijderd. Allen zonder resultaat.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen of waar dit aan kan liggen?

Alle reacties

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02

talin

ES-MA

dan lijkt het me meer een probleem met dat domein en de mobiele Chrome versie te zijn, en dat zal bij de ontwikkelaar van dat domein/site liggen.

ook aangezien het op Safari wel werkt.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• JohnIOL
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dank voor je reactie. Lastige is/was dat het dus alleen op de Google domeinen was, in Chrome. Gek genoeg heeft het probleem zich nu alweer een tijdje niet voorgedaan.