Toon posts:

Printer print niet

Pagina: 1
Acties:

• ICT_NERD
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-01-2021
Beste tweakers

ik heb een oude foto printer ( Canon SELPHY CP400 ) waarmee ik een aantal foto's wil afdrukken

dus ik heb een multi-boot opgezet met windows 10 & windows vista ( 32 bit ) omdat er alleen drivers voor die printer beschikbaar zijn op windows vista dus ik heb de printer aangesloten op mijn laptop & heb de driver geïnstalleerd de driver is goed geïnstalleerd dus toen wou ik foto's gaan uitprinten alleen er gebeurde niks als ik op 'printen' druk gebeurt er niks ik heb al geprobeerd om de printer-spooler leeg te maken maar zonder resultaat de verbinding tussen de printer & de laptop is goed want de laptop herkent de printer wel ik denk ook niet dat een driver update nodig zal zijn omdat ik de driver vandaag vanaf de cannon website heb geïnstalleerd de inkt is nog wel vol & ik krijg geen foutmeldingen

De specificaties

printer: Canon SELPHY CP400

Laptop

model: acer aspire 5349
cpu: Intel Celeron B800
Ram: 4gb ddr3
ssd; KINGSTON SKC400S37128G 128,0 GB

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

ik weet dat het een oude printer is maar ik gebruik hem niet heel vaak dus ik denk niet dat de printer kapot is

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Begin eerst eens om interpunctie toe te voegen aan je verhaal, want het is totaal onleesbaar.

Daarna moet je uitzoeken of het aan de printer ligt of aan je pc. Vanuit de printer kan je vast wel een test printje maken. Daarmee kan je uitsluiten of het iets mechanisch is, of dat de inkt opgedroogd is, of dat de spuitmondjes vol zitten enz. Werkt dat goed, dan moet je in je pc zoeken. Ook vanuit de driver kan je een test print maken. Probeer dat ook. En anders moet je het in je applicatie zoeken wellicht.

[Voor 13% gewijzigd door Microkid op 29-01-2021 17:08]

3800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee