Toon posts:

Printer print niet

Pagina: 1
Acties:

• ICT_NERD
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 30-01 20:07
Beste tweakers

ik heb een oude foto printer ( Canon SELPHY CP400 ) waarmee ik een aantal foto's wil afdrukken

dus ik heb een multi-boot opgezet met windows 10 & windows vista ( 32 bit ) omdat er alleen drivers voor die printer beschikbaar zijn op windows vista dus ik heb de printer aangesloten op mijn laptop & heb de driver geïnstalleerd de driver is goed geïnstalleerd dus toen wou ik foto's gaan uitprinten alleen er gebeurde niks als ik op 'printen' druk gebeurt er niks ik heb al geprobeerd om de printer-spooler leeg te maken maar zonder resultaat de verbinding tussen de printer & de laptop is goed want de laptop herkent de printer wel ik denk ook niet dat een driver update nodig zal zijn omdat ik de driver vandaag vanaf de cannon website heb geïnstalleerd de inkt is nog wel vol & ik krijg geen foutmeldingen

De specificaties

printer: Canon SELPHY CP400

Laptop

model: acer aspire 5349
cpu: Intel Celeron B800
Ram: 4gb ddr3
ssd; KINGSTON SKC400S37128G 128,0 GB

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

ik weet dat het een oude printer is maar ik gebruik hem niet heel vaak dus ik denk niet dat de printer kapot is

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Begin eerst eens om interpunctie toe te voegen aan je verhaal, want het is totaal onleesbaar.

Daarna moet je uitzoeken of het aan de printer ligt of aan je pc. Vanuit de printer kan je vast wel een test printje maken. Daarmee kan je uitsluiten of het iets mechanisch is, of dat de inkt opgedroogd is, of dat de spuitmondjes vol zitten enz. Werkt dat goed, dan moet je in je pc zoeken. Ook vanuit de driver kan je een test print maken. Probeer dat ook. En anders moet je het in je applicatie zoeken wellicht.

[Voor 13% gewijzigd door Microkid op 29-01-2021 17:08]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee