Toon posts:

stripcache klaar, nu nog een vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1. Hoe kan ik hoofdletters en komma's erin krijgen?

2. Hoe krijg ik die vlaggetjes bij een naam?

3. Day Winner? Waar te downloaden?

4. PHP Scriptje voor het handmatig updaten, zag ik laatst ergens. Bij een stats site, kon je op Update drukken, en dan voerde hij die update uit..

5. Alvast Bedankt!!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:41 schreef Binne het volgende:
1. Hoe kan ik hoofdletters en komma's erin krijgen?

2. Hoe krijg ik die vlaggetjes bij een naam?

4. PHP Scriptje voor het handmatig updaten, zag ik laatst ergens. Bij een stats site, kon je op Update drukken, en dan voerde hij die update uit..

5. Alvast Bedankt!!
4) Dat was vast mijn proxy :P

Werkt heel simpel; Gewoon knopje maken en dat knopje aan PHP-scriptje hangen. PHP-scriptje laat je een exec() doen die Perl de stats laat runnen.

Ik heb er ook nog even een tijdslimiet ingebouwd, zodat het knopje maximaal eens per 30 minuten werkt :)

Zie : http://130.89.221.195/rc5-64/

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• 0rbit
Die vlaggetjes bij de naam hebben wij heel vies opgelost; Gewoon een extra land invoeren in het script en dan in de dns-cache iedereen een naam van de vorm " PippodeClown.landcode4 ".

Vervolgens gooi je in de flags-dir van het script een plaatje met als titel "landcode4.gif" en regel je in het script zelf het detecteren en weghalen van dit icoon-staartje... Werkt redelijk goed. Het is alleen even een werkje om alle icoontjes in te voeren.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:47 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

4) Dat was vast mijn proxy :P

Werkt heel simpel; Gewoon knopje maken en dat knopje aan PHP-scriptje hangen. PHP-scriptje laat je een exec() doen die Perl de stats laat runnen.
Jeps dat was jouw proxy :) Kzal vanavond ff aan de slag.

• 0rbit
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:59 schreef Binne het volgende:

[..]

Jeps dat was jouw proxy :) Kzal vanavond ff aan de slag.
Okee, dan laat ik je eerst zelf wel aanklooien; Zo moeilijk is het niet. Mocht je er nou niet uitkomen dan wil ik de hele reutemeteut wel even via email van commentaar voorzien of desnoods via ICQ uitleggen...

Succes ermee

Verwijderd

Topicstarter
thnx!

als je wil mag je me wel mailen hoe je dat php scriptje met knop in die linker kolom krijgt. Mail adres : binne@axeweb.nl

p.s. Ik zie ook dat je hoofdletters in je stats hebt, en daywinner, je kan me daar vast ook we mee helpen..

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

voor hoofd letters moet je ff ppstats door lezen en het regeltje weg halen waar ze de CAP's removen (makkelijk te vinden)

What you say?!

Verwijderd

Topicstarter
kzal ik dat ook ff doen wieger..euuhm mythor ;)

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op dinsdag 14 augustus 2001 10:41 schreef Binne het volgende:
Hier heb ik de laatste ppstats die stappel aangepast heeft neergezet. Daarin zit daywinner, proxystatus en ook het wel/niet hoofdletter gedoe.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Komma's in namen wordt lastig denk ik, zowel ppstats als stripcache gebruiken die (,) als scheidingsteken in de dns-cache/.ini,
dus het zal heel wat ombouwwerk zijn om dat werkend te krijgen.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Hierbij mijn dank aan Mr_Atheist voor de hulp bij het inbouwen van de mooie zelf update functie ! top man :)

(De time out is alleen nog niet hoog genoeg maar daar komen we wel uit !)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1