Toon posts:

roundup verkeerde grafieken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dalyxia
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16-08 21:30
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

reviews: All-in-one 240mm-waterkoelers - 14 kant-en-klare waterkoelsets verge...

bij mij staan bij de grafieken en tekst socket 1200 95W, terwijl de testresultaten zouden moeten gaan over socket 115x. Is dat een tikfout? verkeerde grafieken erbij?

onduidelijk voor mij iig

screenshot voor de goede orde

https://i.imgur.com/CceXU85.png

Beste antwoord (via Dalyxia op 29-01-2021 16:08)

• Trygve
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 14:29
Dank @Dalyxia voor het melden! Het is inmiddels aangepast. Soms zie ik door de bomen het bos van sockets niet meer :)

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Dalyxia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:03:
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.
Zal ik dit maar even voor je doen? ;)

@Trygve

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Dalyxia
ik word oud, excuses

Lezen is soms moeilijk

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 14:29
Dank @Dalyxia voor het melden! Het is inmiddels aangepast. Soms zie ik door de bomen het bos van sockets niet meer :)

• Dalyxia
Trygve schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:08:
super!

en ik kan al een simpele instructie van auteur taggen niet opvolgen, dus ik snap helemaal dat er af en toe iets fout gaat : O-)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee