Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

andere sensor voor lidl smarthome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• easyrider5096
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 22-02 15:31
Mijn vraag
..ik heb via ali express enkele sensors gekocht voor zigbee netwerk maar krijg deze niet gekoppeld aan de gateway van lidl weet iemand raad en gaat lidl dit oplossen dat je apparaten van derden kan gebruiken ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• pasop8erje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 11-06 20:55
Over het algemeen zijn de proprietary platforms wel zo aardig om andere receivers toe te staan (je kunt dus lampen van Lidl gebruiken bij Philips Hue), maar geen sensoren (Lidl sensoren werken niet bij Philips Hue, en waarschijnlijk ook niet andersom). Je moet dus of overstappen naar iets algemenere Home Automation waar je alles kunt combineren, of de sensoren van je eigen platform kopen.

• septillion
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16-06 23:14

septillion

Moderator Duurzame Energie & Domotica
@easyrider5096 "Relevante software en hardware die ik gebruik" was wel redelijk geweest om te vullen. Zeker welke sensor.

Nu heeft @pasop8erje wel grotendeels gelijk, fabrikanten zijn er niet heel erg open over. Maar Lidl gaf aan redelijk wat te (willen) ondersteunen. Iets dat ook niet raar is aangezien het ook gewoon uit de Tuya familie komt. Maar zonder bevestiging of device A werkt op hub B blijft het altijd beetje gokken (tenzij je voor een expliciet open platform gaat).

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True