Aangezien er aardig wat mensen elke dag zijn die hun TBz en Durons crushen leek het mij eens handig om een paar dingetjes op een rijtje te zetten..
Voor het erop zetten van je processor:
1 ) Plaats de processor GOED..
2 ) Plaats de cooler ook goed! Let vooral op het inhammetje.
3 ) Beweeg de cooler niet tijdens het opzetten van de cooler.
4 ) Als je nog nooit eerder een processor erop hebt gezet, laat dat dan even door iemand anders doen en kijk even mee.
5 ) Gerbuik desnoods een spacer.
Na het crushen:
1 ) Nee het crushen valt niet onder de garantie.
2 ) Ga vooral niet van je AMD geloof af.
3 ) Koop gewoon een nieuwe en laat nu iemand anders het even doen en kijk mee.
4 ) Als het je 1e keer is, ga dan ook niet meteen met dikke koelers beginnen.. Gebruik er gewoon 1 die er makkelijker op is te zetten. Gebruik ook vooral geen Orb coolers aangezien deze bekend staan als processor pletters.
Oke, nu hoop ik dat vandaag de vaste 5 die hun processor crushen eerst even hier kijken en dan pas weer een topic gaan openen met een verhaaltje van: IK HEB M GECRUSHED.
Groeten, en newbies, plezier bij het plaatsen van je cpu/cooler
Voor het erop zetten van je processor:
1 ) Plaats de processor GOED..
2 ) Plaats de cooler ook goed! Let vooral op het inhammetje.
3 ) Beweeg de cooler niet tijdens het opzetten van de cooler.
4 ) Als je nog nooit eerder een processor erop hebt gezet, laat dat dan even door iemand anders doen en kijk even mee.
5 ) Gerbuik desnoods een spacer.
Na het crushen:
1 ) Nee het crushen valt niet onder de garantie.
2 ) Ga vooral niet van je AMD geloof af.
3 ) Koop gewoon een nieuwe en laat nu iemand anders het even doen en kijk mee.
4 ) Als het je 1e keer is, ga dan ook niet meteen met dikke koelers beginnen.. Gebruik er gewoon 1 die er makkelijker op is te zetten. Gebruik ook vooral geen Orb coolers aangezien deze bekend staan als processor pletters.
Oke, nu hoop ik dat vandaag de vaste 5 die hun processor crushen eerst even hier kijken en dan pas weer een topic gaan openen met een verhaaltje van: IK HEB M GECRUSHED.
Groeten, en newbies, plezier bij het plaatsen van je cpu/cooler