Het is eindelijk tijd om een nieuw systeem samen te stellen, ik heb gewacht op het moment dat ik een videokaart kon bemachtigen. Nu de rest nog!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor gamen op 1440p, Lightroom, Photoshop en Blender. De software zal hobbymatig gebruikt worden, echt gigantische bestanden zullen niet snel bewerkt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond €2000,- inclusief rand apparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb vanochtend een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G besteld voor €629,- Voor de rest heb ik nog een muis die mee mag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 27 of 32 inch 1440p monitor, simpel toetsenbord en een relatief stille setup. RGB is niet belangrijk, de case mag leuk uit zien maar het is echt geen prioriteit. Functionaliteit en betaalbaarheid staat voorop.
Op dit moment heb ik 32GB geheugen gekozen, is dit overkill of kan ik prima verder met een 16GB setje?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik lees veel goeds over de AMD 5600X, is dit geschikt voor mijn doeleindes? Of kan ik beter voor een Intel setup gaan?
Verder zit er maar een paar euro verschil tussen de beschikbare ssd's. Ga ik voor een a2000 of een samsung 970?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag Wifi beschikbaar hebben op het moederbord, bekabeld aansluiten komt later.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie de gekozen setup fine-tunen en eventueel voordeliger maken zonder groot prestatieverlies?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor gamen op 1440p, Lightroom, Photoshop en Blender. De software zal hobbymatig gebruikt worden, echt gigantische bestanden zullen niet snel bewerkt worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond €2000,- inclusief rand apparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb vanochtend een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G besteld voor €629,- Voor de rest heb ik nog een muis die mee mag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 27 of 32 inch 1440p monitor, simpel toetsenbord en een relatief stille setup. RGB is niet belangrijk, de case mag leuk uit zien maar het is echt geen prioriteit. Functionaliteit en betaalbaarheid staat voorop.
Op dit moment heb ik 32GB geheugen gekozen, is dit overkill of kan ik prima verder met een 16GB setje?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik lees veel goeds over de AMD 5600X, is dit geschikt voor mijn doeleindes? Of kan ik beter voor een Intel setup gaan?
Verder zit er maar een paar euro verschil tussen de beschikbare ssd's. Ga ik voor een a2000 of een samsung 970?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag Wifi beschikbaar hebben op het moederbord, bekabeld aansluiten komt later.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie de gekozen setup fine-tunen en eventueel voordeliger maken zonder groot prestatieverlies?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Aorus ELITE AX V2 | € 153,90 | € 153,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 98,01 | € 98,01 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G | € 629,00 | € 629,00 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 44,40 | € 44,40 |
1 | Toetsenborden | Cherry KC 6000 Slim (Qwerty US) Zwart | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX | € 175,50 | € 175,50 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 106,- | € 106,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 134,85 | € 134,85 |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 398,- | € 398,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2147,76 |