Sinds kort hebben wij een samsung tab a7 van 2020.
Deze gebruiken we voor onze dochter (eigen account met de samsung kids mode).
En zelf ook.
Probleem doet zich voor wanneer kids mode is gebruikt en open staat en ik overschakel naar mijn eigen account.
Ik kan dan swipen en bijv wifi aan/uit zetten, maar ik kan geen programma of instellingen openen.
Van gmail tot ziggo app, niks opened.
Maar swipen, verplaatsen ed werkt wel.
Na een reboot werkt alles weer.
Ik heb m nog niet zo lang, dus hij staat niet vol met rommel ed
Nu heb ik gebeld met de samsung helpdesk, maar die komen niet verder als stuur m maar op, flashen we m opnieuw......
Heeft iemand misschien ook een samsung tab T-500 / A7 2020 welke op eenzelfde manier wordt gebruikt?
Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat dit gewoon een software probleem is, maar hier willen ze nog niet echt naar kijken
Deze gebruiken we voor onze dochter (eigen account met de samsung kids mode).
En zelf ook.
Probleem doet zich voor wanneer kids mode is gebruikt en open staat en ik overschakel naar mijn eigen account.
Ik kan dan swipen en bijv wifi aan/uit zetten, maar ik kan geen programma of instellingen openen.
Van gmail tot ziggo app, niks opened.
Maar swipen, verplaatsen ed werkt wel.
Na een reboot werkt alles weer.
Ik heb m nog niet zo lang, dus hij staat niet vol met rommel ed
Nu heb ik gebeld met de samsung helpdesk, maar die komen niet verder als stuur m maar op, flashen we m opnieuw......
Heeft iemand misschien ook een samsung tab T-500 / A7 2020 welke op eenzelfde manier wordt gebruikt?
Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat dit gewoon een software probleem is, maar hier willen ze nog niet echt naar kijken

[ Voor 6% gewijzigd door darklord007 op 29-01-2021 11:06 ]