Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 10:03
Sinds kort hebben wij een samsung tab a7 van 2020.
Deze gebruiken we voor onze dochter (eigen account met de samsung kids mode).
En zelf ook.

Probleem doet zich voor wanneer kids mode is gebruikt en open staat en ik overschakel naar mijn eigen account.

Ik kan dan swipen en bijv wifi aan/uit zetten, maar ik kan geen programma of instellingen openen.
Van gmail tot ziggo app, niks opened.
Maar swipen, verplaatsen ed werkt wel.

Na een reboot werkt alles weer.

Ik heb m nog niet zo lang, dus hij staat niet vol met rommel ed

Nu heb ik gebeld met de samsung helpdesk, maar die komen niet verder als stuur m maar op, flashen we m opnieuw......

Heeft iemand misschien ook een samsung tab T-500 / A7 2020 welke op eenzelfde manier wordt gebruikt?

Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat dit gewoon een software probleem is, maar hier willen ze nog niet echt naar kijken 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door darklord007 op 29-01-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:03

weebl

YARR!

Ons zoontje (3 jaar) heeft sinds kort ook deze tablet, helemaal blij mee :)

Hij "werkt" ook alleen maar vanuit de kids mode. Als ik er uitga en een andere app open werkt dat gewoon goed. Hij kijkt graag filmpjes van Mario Kart en die zijn alleen te kijken in de gewone YouTube app, niet in YouTube Kids. Dat gaat echt probleemloos. Hij gebruikt alleen niet z'n eigen account, alleen die van mij staat geconfigureerd i.v.m. alle spelletjes die ik voor hem heb gekocht.

Zou hem terug sturen, dit zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 10:03
weebl schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:37:
Ons zoontje (3 jaar) heeft sinds kort ook deze tablet, helemaal blij mee :)

Hij "werkt" ook alleen maar vanuit de kids mode. Als ik er uitga en een andere app open werkt dat gewoon goed. Hij kijkt graag filmpjes van Mario Kart en die zijn alleen te kijken in de gewone YouTube app, niet in YouTube Kids. Dat gaat echt probleemloos. Hij gebruikt alleen niet z'n eigen account, alleen die van mij staat geconfigureerd i.v.m. alle spelletjes die ik voor hem heb gekocht.

Zou hem terug sturen, dit zou gewoon moeten werken.
bedankt voor je reactie maar denk dat we ons niet helemaal snappen.
Ik heb het probleem ook geprobeerd op een 2e (identieke) tablet en hier was het probleem ook.

Wanneer je in kid mode zit, uitzet --> overschakelt naar een andere account kun je geen apps openen.
Ik heb nog contact gehad met samsung en na terugbellen gaven ze aan dat dit bekend was en dat het nu eenmaal zo was op dit moment.
Hopelijk lossen ze het in de toekomst nog op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:03

weebl

YARR!

Ai ok, vervelend! Rare bug en als ik je goed begrijp ook niet echt een edge case... Hopelijk fixen ze het met een volgende firmware update.