Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

"imessage en facetime nummer is verlopen"

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• remmuz
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 24-06 18:12
Sinds een maand of 3 krijgt mijn vriendin 1 a 2 keer per week deze melding te zien (iPhone8+)
"imessage en FaceTime nummer is verlopen, verwijder en plaats de simkaart opnieuw om +31 xxxxxxxx te blijven gebruiken voor imessage en FaceTime."

Ze is inmiddels over gestapt naar een andere provider (Tmobile naar KPN) en heeft dus ook een nieuwe
simkaart en is inmiddels ook over naar iOS 14.4, maar dat maakt allemaal geen verschil.

Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?

Alle reacties

• ruudjuhnl
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 01:55
Misschien even telefoonnummer in de AppleId verwijderen en opnieuw toevoegen. Als ze een nieuwnummer heeft sowieso even doen.

• maykoga
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10-04 22:36
Ik heb hetzelfde probleem, geen idee wat het is

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:31
Met beetje googlen kom ik dit tegen als mogelijke oplossing: https://support.apple.com/en-us/HT201270, dat geprobeerd?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartesque
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11-06 23:08
Ik heb dit probleem ook. Ik gebruik mijn iPhone XR met dual Sim (esim). Misschien heeft het daar mee te maken? Ik zit inmiddels op iOS versie 14.6 maar heb ik de voorgaande versies het probleem ook gehad.

• tengooz
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-06 10:40
Ik volg, heb het probleem ook.
Ben overgestapt van KPN naar T-mobile.
Moet toch een verklaring/oplossing voor zijn🤔

[Voor 20% gewijzigd door tengooz op 18-06-2021 10:39]

• Archie_T
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:38
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True