Toon posts:

Welke videokaart als upgrade?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• morken1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-08-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Videokaart, huidige videokaart kan ik BO Cold war enkel op low settings spelen, met gigantische delays.

Wat is je budget?
400-450€ max.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alternatieven, zolang het goed presteert vind ik het helemaal mooi.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Specs hieronder. betreft een R9 280X voor zover ik mijzelf kan herrinneren.
https://ibb.co/HXmkrjP
.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:56
Even wachten op de rtx3060, en dan die kopen.

• morken1
Komt eind februari zo te zien? zijn er ook soort vergelijkbare kaarten die direct beschikbaar zijn?

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-04 13:32
Voor de prijs die jij aangeeft niet vrees ik. Heb een maand geleden een 3060Ti besteld voor 499, die is nu 650.Tevens is die na 4 weken nog steeds niet binnen (sta op een wachtlijst, 1 plaats gezakt de laatste 2 weken).

• morken1
Ah okee! denk dat ik dan inderdaad maar netjes wacht op de RTX3060 :) tenzij iemand nog andere suggeties heeft!

• morken1
@99ruud99 neem aan dat je de nvidia geforce RTX3060 bedoeld?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:56
Yup

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 17:25
Ik zou wel even uitzoeken welke je wilt.(founders edition wordt niet verkocht in nl) en op de release dag klaar staan op het tijdstip dat ze uitkomen. En f5en totdat je ze kan kopen. Anders kan het wel eens zijn dat je een aardige tijd moet wachten.

Het nvidea levertijden en prijzen topic kan je hier goed bij gebruiken.

Dat zijn in ieder geval mijn ervaringen met het bestellen van mijn 3070.

• morken1
Cheers guys!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:42
R9 280X is van 2013. Is de rest van je systeem ook zo oud?

Edit: 2014 dus. Daar zou ik geen RTX 3060 (Ti) in adviseren. Je krijgt een giga cpu bottlekneck en de voeding is totaal niet geschikt voor nVidia Ampere.

[Voor 66% gewijzigd door Uszka op 07-02-2021 17:50]

• morken1
Nee dat niet! heb laatst (ca. 0,5jaar geleden) voeding, moederbord, cpu en ram geupgraded. enkel de videokaart is verouderd! @Uszka

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:49
En wat heb je nu dan precies?
(je plaatje doet het namelijk niet)

• morken1
Ai,

16gb ddr4
tomahawk b450
amd ryzen 5 3600
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee