Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Gebruik nog dagelijks dit oude beestje, zit LineageOS op. Alleen is de batterij aan zijn eind, en toe aan vervanging.

Er is zat te vinden voor de GP-5210 waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. Is er bijvoorbeeld een bepaald merk dat vertrouwd is?

Heb op Amazon zitten kijken en kwam bijvoorbeeld deze tegen, met redelijk veel reviews en een goed cijfer.

https://www.amazon.nl/XIT...Y4/ref=asc_df_B07HQFGTY4/?

Of moet ik voor origineel van Samsung gaan?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TheDeeGee helaas zelf geen ervaringen met specifieke merken, maar een originele van Samsung is natuurlijk het 'beste', meestal ook meteen de duurste optie.

Wil je dus wat goedkoper uit zijn, dan lijkt mij de stappen die je nu al doet het beste. Gewoon de reviews lezen van andere en kijken hoe tevreden zie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:18
@TheDeeGee
Mijn ervaring is heel wisselend met derde partij accu's, soms heb je pech. Belangrijke vraag, wat kost de accu van Samsung zelf, en welke garantie krijg je daar op?

Wat ik zie bij de partij die jij gevonden hebt is dat ongeveer 1 op de 5 klaagt een slechte accu ontvangen te hebben die of niet lekker past of snel ontlaad, maar de overige 80 procent is tevreden.
Voor 20 Euro heb je de accu met reparatieset hier. Losse reparatieset is normaal iets van 10 Euro als je die apart besteld, dus je kunt het risico nemen voor die 10 Euro, en werkt het niet alsnog een Samsung eigen batterij halen? Zou wel eerst testen voor hem weer dicht te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Mja, misschien beter om zo'n setje los te kopen en dan een accu van Samsung zelf.