Ik zoek een?
een reciever.
Aangezien ik mijn beeld en geluid een upgrade wil geven, en heel toevallig mijn oude reciever overleden is. Ik zag wel wat andere topics over dit onderwerp maar die hadden allemaal net andere eisen dan ik
Wat is je budget?
Rond de €500,-. liefst eronder maar mocht het nodig zijn is iets er boven niet erg.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu 2.0 boekenplank speakers er op aangesloten maar wil dit binnenkort ook uitbreiden naar 2.1.
ik sluit er een platenspeler en in de toekomst een ps5 op aan.
De tv waar hij op aangesloten staat wordt een q90t of cx9.
Wat heb je zelf al gevonden?
Marantz NR1510 Zwart
Denon AVR-X1600H
Welke vragen heb je hier nog over?
Het lastige vind ik de hdmi aansluitingen daar dit overal op een ( voor mij ) onduidelijke manier aangegeven staat. ik heb voor de ps5 straks natuurlijk hdmi 2.1 nodig met genoeg bandbreedte voor alle functies.
Alvast heel erg bedankt!
een reciever.
Aangezien ik mijn beeld en geluid een upgrade wil geven, en heel toevallig mijn oude reciever overleden is. Ik zag wel wat andere topics over dit onderwerp maar die hadden allemaal net andere eisen dan ik
Wat is je budget?
Rond de €500,-. liefst eronder maar mocht het nodig zijn is iets er boven niet erg.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu 2.0 boekenplank speakers er op aangesloten maar wil dit binnenkort ook uitbreiden naar 2.1.
ik sluit er een platenspeler en in de toekomst een ps5 op aan.
De tv waar hij op aangesloten staat wordt een q90t of cx9.
Wat heb je zelf al gevonden?
Marantz NR1510 Zwart
Denon AVR-X1600H
Welke vragen heb je hier nog over?
Het lastige vind ik de hdmi aansluitingen daar dit overal op een ( voor mij ) onduidelijke manier aangegeven staat. ik heb voor de ps5 straks natuurlijk hdmi 2.1 nodig met genoeg bandbreedte voor alle functies.
Alvast heel erg bedankt!