Ik heb de volgende optie die ik wil realiseren, maar kom er niet uit met Hue app en/of Domoticz of de combi
-Boven de Eetkamertafel heb ik een Hue White/Ambiance lamp hangen die ik automatisch wil schakelen.
-Niet aan als er geen beweging is in huis (Hue Motion) en als het licht genoeg is (Hue motion/lux)
-Niet aangaan als de TV aanstaat (sensing via Blitswolf WCD )
-niet aangaan als voldoende licht in huis (Hue Lux)
-Uitgaan op een bepaalde tijd (timer Hue of Domoticz)
-Als iemand thuis is, automatisch aangaan als zon onder gaart (van 0 naar 100%, hue feature)
-Uitgaan na 10 min als TV wordt aangezet (Blitswolf WCD icm Domoticz)
-Handmatig aanzetten (Hue Remote sensor)
Bepaalde functies zijn te realiseren met Hue en sommige met Domoticz, echter de combi lukt me niet (oa de Sunset 0-100%) evt icm met verschillende light scenes (ontspannen, lezen, helder, dim enz)
Is er een additionele Hue App waarmee dergelijke programmering/functionaliteit mogelijk is?
-Boven de Eetkamertafel heb ik een Hue White/Ambiance lamp hangen die ik automatisch wil schakelen.
-Niet aan als er geen beweging is in huis (Hue Motion) en als het licht genoeg is (Hue motion/lux)
-Niet aangaan als de TV aanstaat (sensing via Blitswolf WCD )
-niet aangaan als voldoende licht in huis (Hue Lux)
-Uitgaan op een bepaalde tijd (timer Hue of Domoticz)
-Als iemand thuis is, automatisch aangaan als zon onder gaart (van 0 naar 100%, hue feature)
-Uitgaan na 10 min als TV wordt aangezet (Blitswolf WCD icm Domoticz)
-Handmatig aanzetten (Hue Remote sensor)
Bepaalde functies zijn te realiseren met Hue en sommige met Domoticz, echter de combi lukt me niet (oa de Sunset 0-100%) evt icm met verschillende light scenes (ontspannen, lezen, helder, dim enz)
Is er een additionele Hue App waarmee dergelijke programmering/functionaliteit mogelijk is?