Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Als je een HK-ban hebt en vervolgens in SG steevast HK-topics gaat openen kun je een mailtje verwachten of erger.
ik open geen hk topics? toch?
Je moet 'JIJ' niet persoonlijk nemen. Met 'jij' bedoelt hij iedereen.
Is dit niet een gevalletje 'LA' trouwens?
Is dit niet een gevalletje 'LA' trouwens?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
http://move.to/hk
Over precies 6 dagen lees ik wel verder (Sta ik toch nog in de HK dezer dagen)
Zie Sig
|
|
|
\/
Over precies 6 dagen lees ik wel verder (Sta ik toch nog in de HK dezer dagen)
Zie Sig
|
|
|
\/
20*350ZO45°
nah ok.
en ja ik zat ook te twijfelen.
Maar ms lezen nu ook mensen die in de sg posten en denken ja laten we het nivo toch maar wat opkrikken.
en ja ik zat ook te twijfelen.
Maar ms lezen nu ook mensen die in de sg posten en denken ja laten we het nivo toch maar wat opkrikken.
het is trouwens wel leuk dat uitgerekent jij hierover een topic opent
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
nah het viel mij op.
En sorry hoor maar ik ben de afgelopen twee weken zeer weinig op het forum geweest.
En btw zegt het niet al wat als zelfs mij het opvalt?
En sorry hoor maar ik ben de afgelopen twee weken zeer weinig op het forum geweest.
En btw zegt het niet al wat als zelfs mij het opvalt?
Ach, er wordt al twee jaar geklaagd dat het niveau achteruit gaat. Dat is ook wel zo, maar je doet er toch weinig aan, behalve de extreme gevallen weghouden.
ja maar het ging echt weer hard achteruit.
Doe dan zelf ook wat om het niveau een beetje hoog te houden...Op dinsdag 14 augustus 2001 13:26 schreef lordspacie het volgende:
ja maar het ging echt weer hard achteruit.
Inderdaad, lordspacie is de enige die hier van dit soort topics aan het plaatsen is, omdat ie van verveling hier maar gaat zitten. Ikke heb ook een HK ban, en ik zit dan maar in de Hardware.Op dinsdag 14 augustus 2001 13:34 schreef Helsie het volgende:
[..]
Doe dan zelf ook wat om het niveau een beetje hoog te houden...
offtopic:
Wanneer mag jij er weer in, want volgens mij is dit dus echt niet jouw eerste ban
Wanneer mag jij er weer in, want volgens mij is dit dus echt niet jouw eerste ban
20*350ZO45°
Ik heb tot nu toegeen hk topics hiergeplaatst. Nah ja 1tje is in de hk beland omdat het op het einde de verkeerde kant op ging denk ik ofzo.
Althans ik mag er dus niet meer bij dus denk dat ie in de hk is beland.
en ik mag 'nooit' meer in de hk.
Ja ik wil best wel wat serieuse topics openen hoor. Maar dan staan er straks weer een zooi topics van mij in. EN eigenlijk zou ik minder bekend willen worden.
Althans ik mag er dus niet meer bij dus denk dat ie in de hk is beland.
en ik mag 'nooit' meer in de hk.
Ja ik wil best wel wat serieuse topics openen hoor. Maar dan staan er straks weer een zooi topics van mij in. EN eigenlijk zou ik minder bekend willen worden.
Verwijderd
ik vind t niveau juist meer gestegen.. af en toe leuke discussies enz en voor onzin hk, perfect for me
ok is ook goed ik kon hem al niet meer vinden.
Het is geen verplichting hoor, topics openen, maar als je je iets leuks afvraagt en een leuke discussie wilt starten, dan ga je gang...Op dinsdag 14 augustus 2001 14:23 schreef lordspacie het volgende:
Ik ben komende 2 weken minder aanwezig ivm hertentamens, dus ik kom weinig in SG. Als ik op het forum ben, controleer ik SU even, LA op commentaar en het crewforum. Veel verder kom ik maar weinig. Als het niveau echt te laag wordt zullen we wel een keer ingrijpen op gepaste wijze, wat meer moven naar HK ofzo?
Ik vond het niveau i.i.g. erg goed na de opening van HK, weet niet precies hoe het nu is, ik zal zo eens een kijkje nemen of het echt zo erg is... IMHO valt het wel mee...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nah ik ben sin'ds gisteren ook bezig met alles wat imho meer in de hk hoort of ergens anders in su aan het melden.
Weet niet of jullie het al gemerkt hebben.
Weet niet of jullie het al gemerkt hebben.
Troost je, ik heb geen idee wie je bentOp dinsdag 14 augustus 2001 14:23 schreef lordspacie het volgende:
EN eigenlijk zou ik minder bekend willen worden.
jij bent 1 van de weinige denk ik.Op woensdag 15 augustus 2001 12:30 schreef Marger het volgende:
[..]
Troost je, ik heb geen idee wie je bentMaar ik kom dan ook zo ongeveer nooit in de HK, en bijna nooit is SG (te laag niveau he
)
Dat betwijfel ik sterk! Sowieso heb je altijd een hoop lurkers en ik denk dat er nog heel wat mensen zijn die geen interesse hebben in een HK.
Dat valt wel mee denk ik, hoor.. niet iedereen houd van hersenloze blije onzinOp woensdag 15 augustus 2001 12:36 schreef lordspacie het volgende:
[..]
jij bent 1 van de weinige denk ik.
Door dit soort repleyes gaat het niveau achteruitOp woensdag 15 augustus 2001 12:45 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, hoor.. niet iedereen houd van hersenloze blije onzin
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Pagina: 1