Toon posts:

AMD Cpu code lezen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In verband met het overclocken wil ik graag weten wat er op mijn CPU staat, maar na het wisselen van cooler zit er nu wat van die cooling pasta op de chip, kan ik dat er gewoon afhalen of beschadig ik dan de chip?

Mvg.
Suffocation

Verwijderd

met wat alcohol op een doekje voorzichtig wegvegen. kan niets misgaan

Verwijderd

koelpasta kan je wel verwijderen hoor! gewoon voorzichtig en rustig... met stukje plee-papier ofzo

denk niet dat het verstandig is om chemische rotzooi te gebruiken om die koelpasta wat los te krijgen...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 12:41
Koelpasta kun je er inderdaad gewoon afhalen met een doekje/stukje papier ofzo..

En voor de restjes inderdaad wat alcohol.. Dat beschadigt de chip niet..

Als je zo'n kauwgom-achtig spul hebt (standaard op sommige koelers) moet je wat beter oppassen.. Dit blijft op je koeler plakken en zul je er voorzichtig af moeten schrapen!

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet zo dat beschadiging nadelig kan zijn voor de cooling? Wat is dat gedoe van afbrokelen van de core? :?

Mzl
Suffocation

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
afbrokkelen van de core gebeurd meestal met het opzetten/verwijderen van de koelert.

Men houd de koelert dan scheef en zet er dan druk op dat gaat nog wel es fout, een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje scheef kan al genoeg zijn.

Sinlath | Opinions may contain latency

Pagina: 1