Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

TransIP Plesk Co-Op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Oon
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
Ik kwam toevallig zojuist deze pagina tegen: https://www.transip.nl/vps/plesk-co-op/

De setup die ze schetsen lijkt mij wel interessant om te proberen, maar ik vraag me af wat het precies inhoudt. Helaas hebben ze geen demo-omgeving, en staat er niet veel informatie over wat ze nou echt bieden; is het gewoon een standaard Plesk-server met Mattermost erbij, of gaat het om een custom applicatie (zoals bijv. O365 of Gsuite)?

Heeft iemand hier ervaring mee, en zijn er ergens een demo of screenshots te vinden? Gecensureerde screenshots van een eigen omgeving mag ook natuurlijk, dat zou ook al veel doen qua beeldvorming.

• soczol
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:04

soczol

Doet iets met domotica

Zoals te zien op https://www.transip.nl/kn.../3597-wat-is-plesk-co-op/ gebruiken ze gewoon Mattermost

• Morkatog
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 11-06 13:29
Het gaat om een aangepaste Plesk-installatie die gericht is op online samenwerking met collega's. Je kunt het zien als 'collaboration software'.

Dit is dus inderdaad een Plesk-server, maar met enkele verschillen: Het bevat out-of-the-box uitgebreidere mail features zoals activesync, autoconfig en kalenders, maar komt zonder het webhostingsdeel. Daarnaast komt het met chat (Mattermost) en filesharing (via Seafile). De Plesk-interface is ook aangepast om deze features zo eenvoudig mogelijk te kunnen beheren (niet gerelateerde features zijn bijvoorbeeld verwijdert).

Als je (of andere geïnteresseerden) een berichtje stuurt naar TransIP gericht aan Matthijs van Beek dan kun je een Plesk Co-op server een maand gratis krijgen om het zelf eens uit te proberen ;)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True