Hi tweakers,
Al enige tijd opzoek naar een nieuwe laptop maar ik kom maar niet uit, dus wellicht kunnen jullie mij verder helpen
.
Wat ga je met je laptop doen?
Werk (office), netflix, adobe photoshop, sims 3
Wat is je budget?
Max 850e
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar enige tijd zonder te hoeven opladen zou fijn zijn (5u minstens) en het liefst onder de 1,8kg(ja niet perse nodig als je hem niet veel meeneemt maar voor het geval dat is het wel chill.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Verder voorkeuren, graag enkele jaren mee (5+ jaar, mits mogelijk), en dat de snelheid niet heel veel minder wordt in die tijd.
Hierbij kwam ik zelf op de volgende laptops
In deze vergelijking staan:
Asus VivoBook 15 M513IA-BQ452T
Lenovo ThinkBook 15 G2 ARE (20VG006TMH)
Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ00H0MH)
HP Pavilion 15-eh0800nd
Lenovo Ideapad L340-15IRH 81LK0150MH
Maar geen idee of dit is wat ik nodig heb, weet wel dat ik minimaal i5 /ryzen 5 nodig heb voor sims en fotobewerking. Vanwege de fotobewerking is het ook fijn als de kleuren goed uitkomen. Over de asus kwam ik een wat minder review tegen op youtube, en bij lenovo lees ik ook weer wisselende dingen. Kortom weet niet wat hierin de beste/juiste keuze zo zijn. Welke van de 4 zouden jullie adviseren? Of zou ik nog heel ergens anders naar moeten kijken?
Hoor het graag! 😊
Al enige tijd opzoek naar een nieuwe laptop maar ik kom maar niet uit, dus wellicht kunnen jullie mij verder helpen
Wat ga je met je laptop doen?
Werk (office), netflix, adobe photoshop, sims 3
Wat is je budget?
Max 850e
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar enige tijd zonder te hoeven opladen zou fijn zijn (5u minstens) en het liefst onder de 1,8kg(ja niet perse nodig als je hem niet veel meeneemt maar voor het geval dat is het wel chill.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Verder voorkeuren, graag enkele jaren mee (5+ jaar, mits mogelijk), en dat de snelheid niet heel veel minder wordt in die tijd.
Hierbij kwam ik zelf op de volgende laptops
In deze vergelijking staan:
Asus VivoBook 15 M513IA-BQ452T
Lenovo ThinkBook 15 G2 ARE (20VG006TMH)
Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ00H0MH)
HP Pavilion 15-eh0800nd
Lenovo Ideapad L340-15IRH 81LK0150MH
Maar geen idee of dit is wat ik nodig heb, weet wel dat ik minimaal i5 /ryzen 5 nodig heb voor sims en fotobewerking. Vanwege de fotobewerking is het ook fijn als de kleuren goed uitkomen. Over de asus kwam ik een wat minder review tegen op youtube, en bij lenovo lees ik ook weer wisselende dingen. Kortom weet niet wat hierin de beste/juiste keuze zo zijn. Welke van de 4 zouden jullie adviseren? Of zou ik nog heel ergens anders naar moeten kijken?
Hoor het graag! 😊
[ Voor 1% gewijzigd door frankavanja op 28-01-2021 11:05 . Reden: Extra laptop erbij ]