Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Nico_Kobes
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23-02 22:05
Mijn opstelling is als volgt:
Mijn Apple TV 4 via HDMI verbonden met een Sony kdl-42w805b.
Vervolgens de Sony TV via optical out verbonden met mijn Harman Kardon AVR130.

Het vreemde is, wanneer we iets afspelen op de Apple TV en en het is dan vooral video met iemand die aan het praten of voorlezen is, wanneer er even een stilte valt van ± 2 seconden, er dan weer wordt begonnen met praten, dat dan de eerste 2 seconden we helemaal niets horen en dan de stem wel weer horen. En dat is iedere keer op die manier.

Wanneer ik vervolgens de Harman Kardon uitzet en het geluid direct op de tv laten afspelen, dan is het wel goed!

Waar zit dan nu het probleem, is het in de overgang in de TV van HDMI naar optical out of moet ik het zoeken in de Harman Kardon?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True