Speelt iemand dit?
Vraag
Alle reacties
Nope, hoor graag hoe je t vind
Woonkamer setup: LG C9 55 - Xbox Series X - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds //https://discord.gg/ecCVWma2zr Elden Ring Tweakers Discord
Tot nu vermaak ik me eerlijk gezegd wel.
Gisteren was het een ramp, overcrowded dus geen resources te vinden. Vandaag een 2e EU server.
Er is een duping issue waar misbruik van gemaakt wordt. Ze zeggen hard op te treden als het gefixed is met een ban.
Waar ik me alleen aan erger is dat het geen true fullscreen is en dat me muis curser constant naar een ander scherm gaat. Maar tot nu toe is het wel grappig maar zit nog op het starters landschap
Gisteren was het een ramp, overcrowded dus geen resources te vinden. Vandaag een 2e EU server.
Er is een duping issue waar misbruik van gemaakt wordt. Ze zeggen hard op te treden als het gefixed is met een ban.
Waar ik me alleen aan erger is dat het geen true fullscreen is en dat me muis curser constant naar een ander scherm gaat. Maar tot nu toe is het wel grappig maar zit nog op het starters landschap
Erg karige topicstart, als je bereid bent deze uit te breiden mag het topic weer open.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit topic is gesloten.