[Vraag] Artikels opslaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joep_d
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-01 19:26
Ik heb gelezen welke feedback waar terecht kon maar het was me niet meteen duidelijk waar ik hiermee moest zijn.
Ik vroeg me af of het een idee is om een functie te implementeren om artikels op te kun slaan.
Zeker nu jullie vaker uitgebreide stukjes schrijven (zeer interessant trouwens blijven doen!) merk ik dat ik niet altijd meteen tijd heb om het volledig te lezen.
Een functie om het artikel dan op te slaan en later te bekijken zou i.i.g. voor mij welkom zijn :P

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:57
Rechtermuisknop>Opslaan als? (Of afdrukken naar PDF)
Of een bookmarkje maken?

Dat zijn in ieder geval opties die je nu al kan toepassen zonder dat Tweakers een extra knop hoeft te maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:03

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dit klinkt als een feature dus even een schopje naar Mooie Features. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep_d
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-01 19:26
Flapperbol schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:28:
Rechtermuisknop>Opslaan als? (Of afdrukken naar PDF)
Of een bookmarkje maken?

Dat zijn in ieder geval opties die je nu al kan toepassen zonder dat Tweakers een extra knop hoeft te maken :P
Uiteraard, weinig moeite om het anders op te slaan! Maar uit gemak zou het wel handig zijn als het mogelijk was ;) Op die manier zou je toch net wat beter overzicht hebben wat je nog wilt zien, beetje zoals de youtube later bekijken lijst t.o.v. de video's apart opslaan

[ Voor 15% gewijzigd door Joep_d op 29-01-2021 17:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-03 12:51
Joep_d schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:39:
Ik heb gelezen welke feedback waar terecht kon maar het was me niet meteen duidelijk waar ik hiermee moest zijn.
Ik vroeg me af of het een idee is om een functie te implementeren om artikels op te kun slaan.
Zeker nu jullie vaker uitgebreide stukjes schrijven (zeer interessant trouwens blijven doen!) merk ik dat ik niet altijd meteen tijd heb om het volledig te lezen.
Een functie om het artikel dan op te slaan en later te bekijken zou i.i.g. voor mij welkom zijn :P

Groetjes!
Is een interessante feature met de komst van Premium. Ik heb 'm genoteerd, kan niet beloven welke prioriteit deze krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:25
Mocht je een Extension (of app voor je smartphone) niet erg vinden, dan kan je Pocket overwegen: https://getpocket.com/

Daarin kan je websites/artikelen opslaan, om later terug te lezen. Wat je met een klikje (of 2) kunt doen. Hoef je niet te wachten op de implementatie van een feature hier :P

The devil is in the details.

Pagina: 1