Toon posts:

iPhone camera recent geactiveerd door onbekende app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Idgaf
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-01-2021
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

@Idgaf volgens mij ben je wat vergeten ;)

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:34

nelizmastr

Goed wies kapot

Gezien waar zijn gebruikersnaam voor staat denk ik ergens dat hij er geen n**k om geeft :+

I reject your reality and substitute my own

• Idgaf
sorry krijg de foto niet gepost, staat er zo op

• Idgaf

• Idgaf
de laatste tijd heb ik zeer vaak groen of oranje lampje branden van camera en / of voice

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:36
Het wordt er nog niet echt duidelijker op, zo.

• Idgaf
waar het over gaat is hoe ik er achter kan komen door welke app mijn camera gebruikt is gelijk aangetoond boven in het midden want ik had namelijk geen app open op mijn toestel op dat moment

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:24
Ben je toevallig recent gebeld door een onbekend (lees: No Caller ID) nummer?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk eens in Instellingen -> Privacy -> Camera voor de lijst met apps welke toegang hebben tot je camera.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-03 23:27
Dat is de icon voor FaceTime video gesprekken.

Heb je kort voordat je dit screenshot hebt genomen een FaceTime video gesprek gevoerd?

• Idgaf
neen, vandaag nog geen 1 keer

• Idgaf
sypie, heb ik al gedaan met alle apps ;/

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:32
Idgaf schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:19:
sypie, heb ik al gedaan met alle apps ;/
Zet eens de camera toegang uit van alle apps behalve degene die je echt nodig hebt.
Dan kan je al een groot aantal apps afschrijven als de melding blijft staan

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titelfix van "iPhone meekijker" naar "iPhone camera recent geactiveerd door onbekende app".

@Idgaf Probeer de volgende keer de vragen in de template te beantwoorden, om zo verwarring te voorkomen. Zie ook de quickstart.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 13:48
En andere dagen?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:11

Croga

The Unreasonable Man

Het betekend dat je recent door een onbekende gebeld bent met video.
Recent kan de afgelopen zoveel dagen zijn.
Hij geeft ook niet aan of de oproep geaccepteerd is of niet.

Het heeft dus niets te maken met een geactiveerde camera. Daar is geen indicator voor.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Croga schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:22:
[...]
Het heeft dus niets te maken met een geactiveerde camera. Daar is geen indicator voor.
Volgens mij is het wel om (o.a.) aan te geven welke app de camera op dat moment in gebruik heeft, of recent had. Als ik bijvoorbeeld Halide opstart, en control centre open, staat er bovenaan een cameraicoon met "Halide". Ga ik terug naar het home screen, dan staat er een cameraicoon met "Halide, recently". Hetzelfde voor WhatsApp, Signal, etc.

[Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 28-01-2021 12:02]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee