Toon posts:

Rgb splitter icm commander pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-05 09:21
Mijn vraag

Ik gebruik een commander pro voor m'n rgb. Deze heeft 6 aansluitingen, ik heb 7 fans. Nu wil ik een splitter kopen, maar wil hem splitten vanaf m'n commander pro. Alle splitter kabels die ik kan vinden, hebben een te dikke stekker. Ik kan er prima mijn fans op aansluiten, maar krijg hem dus niet op de commander. Iemand tips??

Alle reacties

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Heb je een foto van de aansluitingen? Dan hoeven we niet zelf te zoeken naar de betreffende artikelen ;)

• Mediokas
Bovenste is de fan aansluiting, middelste is de commander pro. Dat past (logisch, allebei corsair). Onderste is de splitter die ik heb en dat past dus niet

[Voor 78% gewijzigd door Mediokas op 27-01-2021 20:25]

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
Dat laatste stekkertje is niet alleen te dik, ook de gaatjes zijn te klein voor de gebruikte pennen.

Dat is inderdaad niet de goede splitter.

Repareren doe je zo.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ah die onderste is zo'n stekkertje zoals je op het moederbord prikt. Tja, ik denk dat alleen Corsair zelf het andere model stekker gebruikt. Ik weet niet of je kunt solderen? Een pinheader met 2,54mm pitch past denk ik wel op de Corsair unit. En dan zou je zelf een splitter kunnen fabriceren.

• Mediokas
Sine schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:43:
Dat laatste stekkertje is niet alleen te dik, ook de gaatjes zijn te klein voor de gebruikte pennen.

Dat is inderdaad niet de goede splitter.
Correct en tevens juist. De vraag is nu dus: enig idee of de juiste splitter wel te koop is? Kan er nergens 1 vinden namelijk.

• Mediokas
_ferry_ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:50:
Ah die onderste is zo'n stekkertje zoals je op het moederbord prikt. Tja, ik denk dat alleen Corsair zelf het andere model stekker gebruikt. Ik weet niet of je kunt solderen? Een pinheader met 2,54mm pitch past denk ik wel op de Corsair unit. En dan zou je zelf een splitter kunnen fabriceren.
Nee zelf solderen kan ik niet. Ik denk inderdaad dat alleen Corsair deze aansluiting gebruikt, maar kan geen splitter van ze vinden
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee