Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Luukkb2002
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 11-06 19:10
Mijn vraag
Ik heb zojuist de pc van mijn broer in elkaar gezet. hij gaat alleen niet aan :'( . De pc boot voor 1 seconde alle fans spinnen en de lampjes op de mobo gaan aan. Dit is niet de eerste x dat ik een pc inelkaar zet, wel de eerste x dat ik dit probleem heb. ik heb het mobo met de standoffs geinstalleerd. Ik heb de pc proberen te booten met 2 verschillende i5-7400, waarvan 1tje van een vriend had hij nog liggen (werkend), dit veranderde niks ik heb de gpu eruit gehaald dit deed ook niks.

Relevante software en hardware die ik gebruik
i5-7400, msi z370 gaming. 1060 van msi, 256 gb ssd, 550 watt psu van coolermaster, en een aoc scherm

Heeft iemand enig idee wat er nog mis mee zou kunnen zijn. ik snap er nml niks meer van. |:( |:(

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 22:34
i5-7400 werkt niet op een Z370 bord.

• Luukkb2002
@Uszka Meenje?

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 22:34
Kijk maar op de cpu support lijst van het moederbord. Z370 is alleen voor 8e en 9e gen cpu's, niet voor 7e gen. Daar heb je een 100 of 200 chipset voor nodig.

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15:27
check de compatibiliteit van je moederbord op de site van de fabrikant, dan weet je het zeker ;)

• Luukkb2002
@Uszka dankjewel, beetje blond geweest... :F
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True