Vraag

• Luukkb2002
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-03 18:10
Mijn vraag
Ik heb zojuist de pc van mijn broer in elkaar gezet. hij gaat alleen niet aan :'( . De pc boot voor 1 seconde alle fans spinnen en de lampjes op de mobo gaan aan. Dit is niet de eerste x dat ik een pc inelkaar zet, wel de eerste x dat ik dit probleem heb. ik heb het mobo met de standoffs geinstalleerd. Ik heb de pc proberen te booten met 2 verschillende i5-7400, waarvan 1tje van een vriend had hij nog liggen (werkend), dit veranderde niks ik heb de gpu eruit gehaald dit deed ook niks.

Relevante software en hardware die ik gebruik
i5-7400, msi z370 gaming. 1060 van msi, 256 gb ssd, 550 watt psu van coolermaster, en een aoc scherm

Heeft iemand enig idee wat er nog mis mee zou kunnen zijn. ik snap er nml niks meer van. |:( |:(

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
i5-7400 werkt niet op een Z370 bord.

• Luukkb2002
@Uszka Meenje?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Kijk maar op de cpu support lijst van het moederbord. Z370 is alleen voor 8e en 9e gen cpu's, niet voor 7e gen. Daar heb je een 100 of 200 chipset voor nodig.

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:14
check de compatibiliteit van je moederbord op de site van de fabrikant, dan weet je het zeker ;)

• Luukkb2002
@Uszka dankjewel, beetje blond geweest... :F
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee