Tjielp... een vogel.
Als ik me niet vergis draaien de huidige smart cd's op een uitgeklede win3.x
Beantwoordt dit je vraag?
Ik frut, dus ik epibreer
Nog niet helemaal. Er staan drivers op die cd om de server te recoveren. Maar staat daar ook een OS op of alleen de drivers en configuraties.Op dinsdag 14 augustus 2001 09:38 schreef pistole het volgende:
Als ik me niet vergis draaien de huidige smart cd's op een uitgeklede win3.x
Tjielp... een vogel.
volgens mij heb je een aparte cd met het OS nodig.
Je kiest namelijk het OS wat je wilt installeren, dan vraagt hij om de cdrom daarvan, en vervolgens plakt hij de specifieke Compaq drivers erbij.
Maar erg veel ervaring met smartstart heb ik niet - recovery bijvoorbeeld heb ik nooit gedaan met smartstart.
Je kiest namelijk het OS wat je wilt installeren, dan vraagt hij om de cdrom daarvan, en vervolgens plakt hij de specifieke Compaq drivers erbij.
Maar erg veel ervaring met smartstart heb ik niet - recovery bijvoorbeeld heb ik nooit gedaan met smartstart.
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
Klopt, je krijgt (althans bij mijn proffessional ws ap550 (dual pIII 1g
)) drie cd's twee met ossen (nt,2000) en een die middels een uitgeklede win 3.11 je disk in de gewenste contitie brengt voor het gekozen o.s.
RGZ.
MASH
RGZ.
MASH
Verwijderd
Met smartstart van compaq kan je diverse os-en installeren (kan je kiezen tijdens het draaien van smartstart). Tevens kan je vanaf de tweede cd de management tools instralleren.
De drivers voor jou speciefieke server worden ook automatisch goed geinstalleerd.
Op smartstart zelf staat geen OS je hebt echt een Win2K, OS2, SUN Solaris, Unix, enz... cd tje nodig.
Smartstart configureerd je hele server (als het maar een compaq server is) van je bios en system partition tot je OS keuze. Voor welk OS heeft compaq namelijk andere instellingen die worden dan door smartstart ingesteld zodat de server optimaal werkt met jou OS.
Ik geloof dat de allergoedkoopste compaq servers niet worden ondersteund door smartstart.
De drivers voor jou speciefieke server worden ook automatisch goed geinstalleerd.
Op smartstart zelf staat geen OS je hebt echt een Win2K, OS2, SUN Solaris, Unix, enz... cd tje nodig.
Smartstart configureerd je hele server (als het maar een compaq server is) van je bios en system partition tot je OS keuze. Voor welk OS heeft compaq namelijk andere instellingen die worden dan door smartstart ingesteld zodat de server optimaal werkt met jou OS.
Ik geloof dat de allergoedkoopste compaq servers niet worden ondersteund door smartstart.
Pagina: 1