Ik zoek een?
Beste Tweakers, ik ben opzoek naar een bluetooth receiver voor mijn desktop pc. Recent heb ik een https://tweakers.net/pric...wh-1000xm4-zwart/reviews/ gekocht. Nooit gedacht dat ik deze zou kopen tijdens de built van mijn PC, dus ik heb geen bluetooth om hem te koppelen. Natuurlijk kan het via een draad, maar wie wilt zijn muziek nou uitzetten om een bakkie koffie te halen wanneer het niet hoeft
. Hiervoor ben ik opzoek naar een bluetooth receiver. Ik heb alleen geen idee wat hiervoor een goede keuze is, kan ik af met een bluetooth 4.0 usb stick in mijn mobo, of kan ik beter 5.0 nemen. Is het slim om er gelijk een te kopen met een wifi adapter ingebouwd, of gaat dat te koste van de bluetooth kwaliteit. (ik heb niet perse wifi nodig, maar als het er bij zit waarom niet)
Kortom. Welke bluetooth adapter is het beste om mijn Sony XM4 mee te koppelen en gaat mij goed draadloos bereik en geluid geven? Raden jullie dan ook direct wifi aan?
Wat is je budget?
Niet meer dan 50 euro. Maar zo te zien valt het daar altijd wel in.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Binnenshuis met mijn vaste desktop PC.
Beste Tweakers, ik ben opzoek naar een bluetooth receiver voor mijn desktop pc. Recent heb ik een https://tweakers.net/pric...wh-1000xm4-zwart/reviews/ gekocht. Nooit gedacht dat ik deze zou kopen tijdens de built van mijn PC, dus ik heb geen bluetooth om hem te koppelen. Natuurlijk kan het via een draad, maar wie wilt zijn muziek nou uitzetten om een bakkie koffie te halen wanneer het niet hoeft

Kortom. Welke bluetooth adapter is het beste om mijn Sony XM4 mee te koppelen en gaat mij goed draadloos bereik en geluid geven? Raden jullie dan ook direct wifi aan?
Wat is je budget?
Niet meer dan 50 euro. Maar zo te zien valt het daar altijd wel in.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Binnenshuis met mijn vaste desktop PC.