Toon posts:

2de beeldscherm aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• MacCollac
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-06 08:56
Hallo allemaal.

Momenteel is dit mijn PC.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 199,-€ 199,-
1MoederbordenASRock B450M Pro4€ 71,13€ 71,13
1VideokaartenGigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G€ 308,55€ 308,55
1BehuizingenCooler Master NR400 (without ODD)€ 60,-€ 60,-
1ProcessorkoelingArctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Grijs)€ 44,95€ 44,95
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK€ 143,18€ 143,18
1Gaming headsetsSteelseries Arctis 3 (2019 Edition) Zwart€ 73,30€ 73,30
1VoedingenCorsair TX550M V2€ 70,90€ 70,90
1Solid state drivesCrucial P1 1TB€ 103,74€ 103,74
1Solid state drivesWD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC) 1TB€ 95,-€ 95,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.169,75

Momenteel is mijn PC verbonden met 1 HDMI kabel naar de GPU. Mijn monitor is: pricewatch: BenQ GW2480 Zwart.

Vandaag heb ik een 2de monitor erbij gehaald (exact dezelfde). Hoe kan ik nu het beste mijn monitoren koppelen aan de PC?

Op mijn GPU zit maar 1 HMDI port, 3x DP. Ik dacht te kunnen connecten met 2x HDMI, maar dat gaat volgens mij dus niet lukken.

Ben ik nu genoodzaakt 2x een DP kabel te halen om mijn beiden beeldschermen aangesloten te krijgen?

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Je kunt toch ook 1 DP kabel kopen en die aansluiten?

Hattrick: Thorgal Eagles

• MacCollac
bregweb schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:38:
Je kunt toch ook 1 DP kabel kopen en die aansluiten?
Je kan ook 1x HDMI en 1x DP hebben? Als dat kan, hoef ik idd maar 1x DP.

Nog een aanrader voor een kabel?

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Niet de duurste en niet de goedkoopste. Let ook op juiste lengte ivm mogelijkheden qua plaatsing

Hattrick: Thorgal Eagles

• MacCollac
bregweb schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:44:
Niet de duurste en niet de goedkoopste. Let ook op juiste lengte ivm mogelijkheden qua plaatsing
Welke versie heb ik nodig? Zie meerdere versies namelijk.

Game op 1080p 60Hz.

[Voor 4% gewijzigd door MacCollac op 27-01-2021 15:58]

• MacCollac
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee