Toon posts:

[Actie] Airmiles inwisselen voor Bol.com cadeaukaart

Pagina: 1
Acties:
  • 9.114 views

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:14
Voor de mensen die airmiles sparen maar er niks mee weten te doen, bij de Albert Heijn kun je met je miles bol.com waardebonnen bestellen.

https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/air-miles/115/

Ik kon zelf nooit iets interessants vinden in de airmiles shop maar bij bol.com kan ik altijd wel slagen..

[Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 26-01-2021 22:32. Reden: (Mogelijke) referral verwijderd.]

Samsung Note 10+

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:56
fredhuizinga schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:03:
Voor de mensen die airmiles sparen maar er niks mee weten te doen, bij de Albert Heijn kun je met je miles bol.com waardebonnen bestellen.

Ik kon zelf nooit iets interessants vinden in de airmiles shop maar bij bol.com kan ik altijd wel slagen..
Mooie besteding, helaas krijg ik de volgende foutmelding:
Er is iets fout gegaan
Niet mogelijk om Airmiles te verzilveren, probeer opnieuw
Ik heb genoeg miles voor de besteding die ik wil doen (zegt de site zelf ook), dus ik snap het niet.

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:20

Ik wissel ze altijd in voor €5 korting (1000 miles) bij tanken bij de Shell

• fredhuizinga
Megupe schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:55:
[...]

Mooie besteding, helaas krijg ik de volgende foutmelding:

[...]

Ik heb genoeg miles voor de besteding die ik wil doen (zegt de site zelf ook), dus ik snap het niet.
Dat is wel vreemd, ik heb gisteren twee keer besteld zonder problemen.
Een paar jaar geleden kon je ook miles rechtstreeks bij bol.com verzilveren maar die actie was snel stopgezet omdat er teveel gebruik van werd gemaakt, misschien zijn ze er bij AH ook weer mee gestopt?

Samsung Note 10+

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:56
fredhuizinga schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:57:
[...]

Dat is wel vreemd, ik heb gisteren twee keer besteld zonder problemen.
Een paar jaar geleden kon je ook miles rechtstreeks bij bol.com verzilveren maar die actie was snel stopgezet omdat er teveel gebruik van werd gemaakt, misschien zijn ze er bij AH ook weer mee gestopt?
de site waar je naar refereerde werkt anders verder nog prima, maar op het moment dat ik de transactie wil doen krijg ik de foutmelding.

[Voor 7% gewijzigd door Megupe op 27-01-2021 21:31]

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:42

Tomatoman

Fulltime prutser

Als je toch al bij Albert Heijn winkelt, kun je ook airmiles inleveren om een deel van je boodschappen te betalen. De inwisselkoers (1000 miles voor € 5 korting of 2000 Miles voor € 10 korting) is gelijk aan die voor de bol.col cadeaubonnen, alleen kun je bij de cadeaubonnen meer punten ineens inleveren.

Een goede grap mag vrienden kosten.

• fredhuizinga
Tomatoman schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:13:
[...]

Als je toch al bij Albert Heijn winkelt, kun je ook airmiles inleveren om een deel van je boodschappen te betalen. De inwisselkoers (1000 miles voor € 5 korting of 2000 Miles voor € 10 korting) is gelijk aan die voor de bol.col cadeaubonnen, alleen kun je bij de cadeaubonnen meer punten ineens inleveren.
Zelf doe ik geen boodschappen bij AH, en na jaren gespaard te hebben was dit opeens een goede deal.. Heb ze trouwens ook wel eens bij de Praxis kunnen inleveren, dat was ook handig.

Samsung Note 10+

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:42

Tomatoman

Fulltime prutser

Dat vermoedde ik al :). Albert Heijn heeft een marktaandeel van 35%, dus de kans dat je er klant bent is kleiner dan de kans dat je er zelden of nooit koopt. Dan bieden die bol.com bonnen uitkomst.

Een goede grap mag vrienden kosten.

• SamanthaA
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-08-2021
Het nare eraan is wel dat een airmile officieel 1 cent is. En bij deze acties nog maar een halve cent… je kan bijvoorbeeld wel je hele cent krijgen op korting op de bezorgbundel.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:53

Perkouw

Moderator General Chat
Een topic kick als deze is niet nodig. Dit topic krijgt van mij dan ook een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee