Mijn vraag
Ik probeer windows 10 32 bits te installeren. Echter ik krijg foutmeldingen tijdens de installatie. 0xc000395. Ik vermoed dat dit te maken heeft met Uefi. Echter welke bios instellingen ik ook gebruik, ik kom er niet doorheen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Gigabyte GA-H97M-D3H moederbord. Waarop het moet komen
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Fast boot = disabled
Windows 8 Features: Windows 8 en other OS beide geprobeerd
CSM support enabled. (wanneer je kies voor other os, verdwijnt deze optie)
Boot mode selection: Legacy
XHCI mode is disabled
Wanner ik alleen legacy selecteer, krijg ik een melding dat hij geen boot device vind. Wanneer ik kies voor UEFI krijg ik 2 installatie opties 64bits windows 10 en 32, maar ik heb echt 32 nodig, aangezien er in deze pc pci kaarten zitten, die geen bits drivers hebben.
Ik hoop een oplossing te krijgen. Oh, ja aan die pci kaarten hangt een device van 100.000 euro, vandaar dat het wel fijn zou zijn om hem aan de praat te krijgen.
met vriendelijke groet,
Dennis
Ik probeer windows 10 32 bits te installeren. Echter ik krijg foutmeldingen tijdens de installatie. 0xc000395. Ik vermoed dat dit te maken heeft met Uefi. Echter welke bios instellingen ik ook gebruik, ik kom er niet doorheen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Gigabyte GA-H97M-D3H moederbord. Waarop het moet komen
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Fast boot = disabled
Windows 8 Features: Windows 8 en other OS beide geprobeerd
CSM support enabled. (wanneer je kies voor other os, verdwijnt deze optie)
Boot mode selection: Legacy
XHCI mode is disabled
Wanner ik alleen legacy selecteer, krijg ik een melding dat hij geen boot device vind. Wanneer ik kies voor UEFI krijg ik 2 installatie opties 64bits windows 10 en 32, maar ik heb echt 32 nodig, aangezien er in deze pc pci kaarten zitten, die geen bits drivers hebben.
Ik hoop een oplossing te krijgen. Oh, ja aan die pci kaarten hangt een device van 100.000 euro, vandaar dat het wel fijn zou zijn om hem aan de praat te krijgen.
met vriendelijke groet,
Dennis