Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spam emails op iCloud email account

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iBenshi
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 20-06 18:43
Ik krijg de laatste tijd dagelijks enorm veel spam mail op mijn iCloud account. Nu zette ik dat telkens netjes in de reclame-folder maar ze blijven binnen stromen. Nu zie ik net dat ze de spamfilters weten te omzeilen doordat ze mijn mailadres gebruiken icm hun mailadres en domein:

mailadres@icloud.com+hn8kzg1mr8v8b+t2u6wc2cuwlu.com

Wie heeft hier nog meer last van en wie heeft er tips hoe dit aan te pakken?

Alle reacties

• Pendora
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19:07
Was me nog geen eens opgevallen van dat email adres maar inderdaad. Helaas ook geen oplossing behalve ze in de reclame folder gooien.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True