Toon posts:

Advies home cinema surround set draadloos

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views

Vraag

• langemakki2016
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-03 10:12
Ik zoek een home cinema surround set met draadloze woofer en achterspeakers.

Budget € 1.000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
-TV via Ziggo next box
-Netflix
-Youtube[/i]

Zelf nog niets gevonden binnen mijn budget, wel een set van Harman Kardon a € 2.499
Gezocht op Bol, Coolblue, Tweakers, Mediamarkt en Google, zoektermen: home cinema surround draadloos

Welke vragen heb je hier nog over?
Bij voorkeur makkelijk aan te sluiten op een Samsung TV.
Woofer mag ook bekabeld zijn, achterspeakers moeten draadloos

Alle reacties

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Rond de € 1.000 is toch wel meer te vinden dat in de gewenste richting komt. Heb er zelf geen persoonlijke ervaring mee maar als eerste schoot mij de pricewatch: Samsung Cinematic Q-series HW-Q950T te binnen. En er zijn vast diverse soortgelijke producten.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:19
Heb je een voorkeur voor een soundbar, of liever een receiver + losse speakers?
In geval van dat eerste zou je kunnen kijken naar bv de Samsung zoals hierboven genoemd, een JBL Bar 9.1, Sonos Beam + set Play One's... Best wat opties dus.
Als je liever een receiver hebt zou je moeten kijken naar een Yamaha receiver van 2019 of nieuwe incl MusicCast 20 surround speakers en MusicCast Sub en willekeurige fronts. Alternatief is Canton die ook een receiver heeft die wireless surrounds ondersteunt die ze zelf aanbieden. Wordt wel lastig om in dit scenario een totaalpakket samen te stellen binnen de 1000. Zou je hierbij zeker aanraden eens op de tweedehands markt te kijken.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• langemakki2016
dank beiden! Ik zal jullie tips direct bekijken

Ik heb geen voorkeur, beiden is mogelijk, de achterspeakers moeten draadloos zijn.

• Digibyter
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-11-2022
De JBL 9.1 is wellicht een goede optie. Rtings heeft een goede review achtergelaten. Deze soundbar staat tevens op de ING rentepunten winkel, helaas is hij vaak binnen no time uitverkocht. Je kan marktplaats dan proberen, nieuw in doos met fabrieksgarantie voor +/- 700+.

• gambler85
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-02-2021
Ik ben ook opzoek naar een set. Vorige met versterker verkocht en wil over op draadloos, in ieder geval de sounbar + 2 speakers achter. de bassbox mag eventueel met draad.

Moet met name geschikt zijn voor gamen en films, aansluiting passend op de PS5 en LG OLED C9.

Wellicht is die JBL 9.1 een goede optie, maar hoe goed is het geluid via soundbars en losse boxjes draadloos daadwerkelijk? Of is het verstandig nog een jaar te wachten?

• langemakki2016

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
De kat even uit de boom gekeken maar dit topic blijft onder de maat. De topic start was sowieso al mager en het wordt er niet beter op. Ondertussen probeert iemand het topic over te nemen met een soortgelijke zoekvraag. En wat worden we wijzer van een linkje droppen. Topic gaat bij deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee