Smart wekker met Google assistant werkt niet op met iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beer98
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-01-2021
Beste,

Ik heb vandaag een Philips TAPS402/10 wekker gekocht. Deze wekker ondersteund Google Assistant.

Nu ben ik bezig geweest met de installatie. Volgens de instructie moet ik de wekker connecten m.b.v. de Google Home-app. Ik volg de stappen; apparaat instellen, nieuwe apparaten, mijn huis, Philips TAPS402/10 gevonden -> volgende, geluid gehoord? -> ja, verbinden met internet... na enkele seconden staat er verbonden en krijg ik de volgende foutmelding:

Er is iets misgegaan. Wekker is mogelijk ingesteld, maar we kunnen niet met het apparaat communiceren vanaf je iPhone. Zorg dat je lokale netwerktoegang hebt ingeschakeld in de privacy instellingen van je iPhone. Probeer het opnieuw.

Na dit krijg ik continu deze melding. Wanneer ik de privacy instellingen open, zie ik dat de netwerktoegang gewoon aanstaat.

Is het misschien mogelijk dat slimme wekkers nog niet compatible is met iPhone? Iemand misschien enige ervaring of dit probleem zich ook voor doet met een smart Wake-Up Light van Philips?

Beste antwoord (via Beer98 op 30-01-2021 18:16)

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-06 09:41
De wekker een keer resetten? Dat helpt bij mij meestal met dit soort problemen bij smart home producten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-06 09:41
De wekker een keer resetten? Dat helpt bij mij meestal met dit soort problemen bij smart home producten.