Toon posts:

Hoe CD Text mee te branden => LiteOn 12/10/40??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag:
Is het mogelijk, en zo ja hoe dan, om CD Text mee te branden met een LiteOn 12/10/40 of een 12/10/32 (maakt niet uit denk ik die 32 of 40) :?
Lijkt me wel prettig aangezien ik een Sony MXD-3 heb (CD/MD combi) met CD-Text ondersteuning heb.

(Optionele/extra) Vraag 2:
Is het mogelijk om Titels mee te branden van MP3's e.d. naar MD via een optische kabel (dmv de Live! Drive van de SB Live! 5.1 Platinum) :? <edit>(ik denk van niet, heb de search al gebruikt)</edit>

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Ik dacht dat je met nero al CD-Text kon doen

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeerde het gisteren met WinOnCD 3.80, maar toen ging ie blaten dat er door de driver of door de hardware geen CD Text onderstuend werd... die LiteOn burner heeft iig wel CD Text onderst. las ik op de site dus het is wel behoorlijk vaag. :?

Drivers gebruik je toch helemaal niet..
Ik ga gewoon maar weer Nero gebruiken, maar ik had van een coll de nieuwste versie gekregen, maar die was alleen voor Creative bakkers :( daar had ik dus geen aars aan.
Hebben er mensen hier ervaring met het bakken met CD Text met Nero??

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Cd text met nero en lite-on gaat OK, nu nog het weergeven in winamp...
Nero leest zelf de cd text goed uit (oa voor de covereditor handig)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

misschien helpt een software update van Nero? of een firmware update van je brander...

Verwijderd

Bij lite-on branders zit standaard nero 5.5, deze ondersteund cd-text. Je kan zelfs de gegevens van de CDDB afvissen zodat je het niet hoeft in te typen.

succes
Pagina: 1