Toon posts:

Mijn pc build probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Royntie420
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-11-2021
Mijn vraag
zou iemand mij eventueel kunnen helpen die meer verstand heeft van het bouwen van computers
want ik heb als het goed is alles aangesloten zoals het moet maar hij wilt niet aangaan

Relevante software en hardware die gebruik
Moederbord : asus h110m-r (lga 1151)
Videokaart : nvidia 1550 ti
cooler : cooler master hyper 212 black edition
cpu : intel core i5 9400F
voeding : cooler master MWE 650 V2 psu

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb alles geprobeerd om het te laten werken ik heb yt filmpjes gekeken ik heb meerderen mensen laten komen die er enigsinds nog iets van weten maar die komen er ook niet uit

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:21
je duwt op de startknop, wat gebeurt er?
1) helemaal niets!
2) er zoemt iets , dan een piep, sommige lampjes op bord branden
3) er zoemt, en hij blijft zoemen maar geen beeld

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
i5-9400F werkt niet op een H110 bord. Daar heb je een H310/B360/B365/H370/Z390 voor nodig.

• Royntie420
@99ruud99 hij doet als ik het knopje indruk helemaal niks

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:21
uszka heeft het probleem al opgelost door naar je onderdelen te kijken :)

• Royntie420
@Uszka mag ik vragen waarom dat niet kan want de sokket is wel de goede

• Uszka
  • Nu online
Dat het past wil nog niet zeggen dat het werkt. De chipset ondersteunt domweg de cpu niet. Check de cpu supportlijst van het moederbord.

• Royntie420
@Uszka dankuwel ik zou tussen de lijst die je hebt gestuurt van de moederborden kijken. nog een specefieke aanrader van de paar in de lijst?

• Uszka
  • Nu online
Ligt eraan wat je budget is maar eigenlijk zijn geen van die borden meer interessant want voor dezelfde prijs haal je de meest recente generatie.
Heb je de cpu nieuw of gebruikt gekocht?

• Royntie420
@Uszka ik heb hem nieuw via megekko besteld

• Uszka
  • Nu online
Kan je cpu en mobo nog retourneren en een i5-10400F met H410/B460 halen?

• Royntie420
@Uszka ja ik denk dat ik ze wel zou kunnen retouneren maar in welke prijscatogorie zit ik dan?

• Uszka
  • Nu online
€225 voor cpu en moederbord.

• Royntie420
@Uszka dan zal ik daar naar gaan kijken. Alleen heb ik nog 1 probleem met de build, er zit geen aansluiting voor een powercord op mijn videokaart volgensmij hoort die er namenlijk wel te zitten toch?

• Uszka
  • Nu online
Er zijn ook GTX 1050 Ti's die de voeding alleen uit het pci-e slot halen. Welke 1050 Ti heb je exact?

• Uszka
  • Nu online
Die heeft geen extra voedingaansluiting.

Je voeding is daarom een nutteloze 650w. 450w is ook al meer dan genoeg voor een systeem dat 150w verbruikt.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee