Ik heb een nieuwe telefoon gekregen, de IPhone 12 Pro Max. En zodra je een nieuw toestel ontvangt, krijg je van Apple allerlei gratis proefabonnementen (Apple Music, Apple TV, Apple Arcade), alleen als ik dit wil afsluiten lukt dit niet. Kan dit enkel alleen met creditcard?
Vraag
Alle reacties
Titelfix "Abonnementen IPhone" naar "Proefabonnementen Apple diensten zonder creditcard" aangezien het hier niet om (telefoon) abonnementen voor de iPhone gaat
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Je kan een iTunes kaart toevoegen, dan kan je daarmee betalen.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Wellicht kan je een debit card aanvragen bij N26 (Mastercard, bankvergunning) of Revolut (VISA).
Geen credit check maar wel een gratis mastercard of visa om mee te betalen. Bij N26 (betrouwbare Duitse online bank) bank kan je dan gewoon overmaken naar een iban.
Hier nog wat meer kaarten: https://www.finler.nl/prepaid-creditcard/particulier/
Geen credit check maar wel een gratis mastercard of visa om mee te betalen. Bij N26 (betrouwbare Duitse online bank) bank kan je dan gewoon overmaken naar een iban.
Hier nog wat meer kaarten: https://www.finler.nl/prepaid-creditcard/particulier/
Bekijk het vanuit de dienstverlener: het is een proefabonnement. Hun bedoeling zal zijn dat je daarna gaat betalen en daar dus een mogelijkheid toe hebt.
Maar inderdaad, je zou een dergelijke zaken de goedkoopste CC die je kunt vinden kunnen zoeken. Of desnoods van een kennis de info gebruiken van een bijna aflopende CC (zodat je niet over een jaar per ongeluk kunt afschrijven).
Maar inderdaad, je zou een dergelijke zaken de goedkoopste CC die je kunt vinden kunnen zoeken. Of desnoods van een kennis de info gebruiken van een bijna aflopende CC (zodat je niet over een jaar per ongeluk kunt afschrijven).
Werkt dat voor 'een nultarief'? Ik heb eerlijk gezegd geen idee.page404 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:33:
Je kan een iTunes kaart toevoegen, dan kan je daarmee betalen.
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 27-01-2021 14:11 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als je echt van de dienst gebruik wil maken, kun je die betaalgegevens later ook toevoegen. Het lijkt me meer dat men wil dat je je betaalgegevens vast invult, zodat je na het aflopen van het proefabonnement gewoon betaalt, zonder dat je je er misschien bewust van bent.F_J_K schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:02:
Bekijk het vanuit de dienstverlener: het is een proefabonnement. Hun bedoeling zal zijn dat je daarna gaat betalen en daar dus een mogelijkheid toe hebt.
Nee, ik denk dat je dan een kaart van 5 euro moet kopen. Ik denk dat je daar altijd nut van hebt als je toch een iPhone hebt gekocht (heb je meteen 5 maanden een betaald iCloud aboF_J_K schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:02:
[...]
Werkt dat voor 'een nultarief'? Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Overigens heeft @armaanb97 weinig eigen onderzoek gedaan, zie bijvoorbeeld de site van Apple zelf: https://support.apple.com...1#europerussiacentralasia
Daar kan je bijvoorbeeld kiezen voor Ideal, of betaling via je mobiele telefoonabonnement.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Paypal account en dan uw bankkaart eraan koppelenarmaanb97 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:11:
Ik heb een nieuwe telefoon gekregen, de IPhone 12 Pro Max. En zodra je een nieuw toestel ontvangt, krijg je van Apple allerlei gratis proefabonnementen (Apple Music, Apple TV, Apple Arcade), alleen als ik dit wil afsluiten lukt dit niet. Kan dit enkel alleen met creditcard?
Pagina: 1