Mixed Reality dev- HoloLens2, Magic Leap, Quest, Unity, Unreal Engine, 3ds max
aansluiten op een andere pc en kijken oftie gedecteerd wordt
indien niet, dood, indien wel, terug aansluiten en zien of diskmgr die wel ziet.
indien niet, dood, indien wel, terug aansluiten en zien of diskmgr die wel ziet.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Welk type Dell Precision workstation is het precies en controleer de bios of je hem daarin wel ziet.
Zo ja controleer dan aan de hand van de precisie Dell Precision workstation type welke drivers je mist en / of update ze naar de juiste (nieuwste) versie. Hieronder valt ook de nieuwste bios
Zo ja controleer dan aan de hand van de precisie Dell Precision workstation type welke drivers je mist en / of update ze naar de juiste (nieuwste) versie. Hieronder valt ook de nieuwste bios

Ah ok, dan wordt het een restart naar de bios
Is een 7810. Was een aardig high end dingetje voor zijn tijd, maar valt nu wel mee

Is een 7810. Was een aardig high end dingetje voor zijn tijd, maar valt nu wel mee

Staat er wel een partitie op?
Hypocrites must die
Ik weet bij de 5000series dit de 'standard AHCI SATA' controller is, maar de vraag is eerder of bios en je diskmanager deze wel ziet, ik zou eerst eens in je bios/diskmanager kijken of ze daar wel qua hardware te vinden zijn.
Edit, je zegt 6x SSD? Geen idee of je deze nog als raid-setup kon instellen, maar dat is gewoon BIOS werk.
Edit, je zegt 6x SSD? Geen idee of je deze nog als raid-setup kon instellen, maar dat is gewoon BIOS werk.
[Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2021 17:37]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Helgie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:34:
Staat er wel een partitie op?
Ik zie niets helaas. Er was wel een probleem eerder met sommige disks, maar er zaten aanvankelijk ook 6 x 1TB in, dus ik hoop dat deze 2 overgebleven nog wel werken.
Maar die NVMe is er zeker voor een goeie rede later bijgeprikt.
als je hem dan ziet in het overzicht in bios, controleer zoals ik zei de website voor updates / drivers. Zie je hem niet in de bios , update je bios en controleer de instellingen...Menesis schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:33:
Ah ok, dan wordt het een restart naar de bios![]()
En zoals iemand al voorstelde als je hem niet ziet in je bios, kun je hem testen in een ander systeem!
Ah nieuwe info. Dus met problemen met andere disks, test hem dan eens in een ander systeem. Dan sluit je voor groot deel dit onderdeel uitMenesis schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 17:36:
[...]
[Afbeelding]
Ik zie niets helaas. Er was wel een probleem eerder met sommige disks, maar er zaten aanvankelijk ook 6 x 1TB in, dus ik hoop dat deze 2 overgebleven nog wel werken.
Maar die NVMe is er zeker voor een goeie rede later bijgeprikt.

Bedankt mede-Tweakers!
In de bios kon niets terugvinden en begon te denken dat er wellicht een draadje los zat. Dat bleek inderdaad het geval te zijn!
Dus dat is weer een hoop ruimte erbij!
Nu is het de vraag hoe "goed" ze nog zijn. Dus dat wordt even checkdisken enzo. Wellicht SMART uitlezen als dat nog bestaat.
In de bios kon niets terugvinden en begon te denken dat er wellicht een draadje los zat. Dat bleek inderdaad het geval te zijn!
Dus dat is weer een hoop ruimte erbij!

Nu is het de vraag hoe "goed" ze nog zijn. Dus dat wordt even checkdisken enzo. Wellicht SMART uitlezen als dat nog bestaat.
Pagina: 1