Toon posts:

Witte Cat6 patch kabels in verschillende lengtes - kwaliteit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• t-lot
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-01 10:02
Ik ben op zoek naar Cat6 patch kabels in verschillende lengtes tussen de 0.25 & 3m. Verkrijgbaar in wit.

De meeste zaken met een reputatie zoals sandervunderink verkopen grijze of de kleur verschilt per lengte, etc.

In het verleden geëindigd bij de DeleyCon kabels, echter hoewel deze verder prima waren blijkt de mantel toch erg kwetsbaar. Na een paar keer buigen (en warm worden?) scheurt deze.

Om deze fout niet nog een keer te maken, vroeg ik me af of iemand hier een advies heeft?

Ik zou natuurlijk bij bijv. Blue Jeans kunnen bestellen, Belden kabel, in alle kleuren van de regenboog en elke kabel individueel getest, maar dat wordt ook snel prijzig aangezien het uit de VS moet komen. Weet iemand van een goed alternatief waar ik in een keer een zwik van kan bestellen om me er daarna nooit meer druk over te maken?

Alvast bedankt.

Alle reacties

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:44

Jeoh

blaat

https://www.allekabels.nl...twerkkabel-cat6-sftp.html

edit: Gelinkte kabel was alu-meuk

[Voor 26% gewijzigd door Jeoh op 26-01-2021 16:00]

• t-lot
Had deze gezien, maar dit lijkt verdacht veel op de DeleyCon die ik al heb, identiek zou ik zeggen.
Ze zeggen ook niks over het merk, danwel testen/certificering.

Bedankt voor de suggestie, maar ben bang dat ik dan gewoon de kabels koop die ik al heb.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:55
je kan even kijken welk merk de kabel heeft.
Als je graag iets sterkere (en dikkere) kabels wilt, kan je FTP pakken ipv UTP.

https://www.hardwarewebwi...t-6-sftp-3-m-wit-cca.html als voorbeeld LET OP link suggereert CCA, maar is CU, dus prima, je kan ook net wat duurder merk pakken :) (voorbeeld: https://www.hardwarewebwi...-6-sftp-3-m-zwart-cu.html )

[Voor 6% gewijzigd door 99ruud99 op 26-01-2021 16:17]

• t-lot
Danicom, lijkt iig getest volgens de datasheet, en Danicom lijkt zich op de professionel markt te richtten, dus klinkt veelbelovend. Dank!

• t-lot
99ruud99 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:16:
je kan even kijken welk merk de kabel heeft.
Als je graag iets sterkere (en dikkere) kabels wilt, kan je FTP pakken ipv UTP.
Snap ik, maar zegt verder niks over de kwaliteit an sich. De DeleyCon die ik heb is S-FTP.

Maar ik begrijp dat ik Value en Roline even moet bekijken?

• 99ruud99
roline is prima merk, tot nog toe nooit problemen mee gehad.

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:44

Jeoh

blaat

t-lot schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:10:
[...]

Had deze gezien, maar dit lijkt verdacht veel op de DeleyCon die ik al heb, identiek zou ik zeggen.
Ze zeggen ook niks over het merk, danwel testen/certificering.

Bedankt voor de suggestie, maar ben bang dat ik dan gewoon de kabels koop die ik al heb.
Volgens mij verkopen ze voornamelijk kabels van Goobay. Ik ben er zelf gewoon tevreden over, ik heb ze in ieder geval nog niet kunnen slopen (de kat ook niet).

• simson0606
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:49
Je kan ook kijken bij fs, daar kan je ze in allerlei kleuren en lengtes bestellen. (En het is koper :) )

https://www.fs.com/de-en/products/70600.html

[Voor 8% gewijzigd door simson0606 op 26-01-2021 16:47]

• 99ruud99
zie net dat ik per ongeluk zwart had geselecteerd - ze zijn er in alle kleuren van de regenboog natuurlijk :P

• t-lot
Wat reviews gelezen, en fs.com lijken mensen idd wel tevreden mee te zijn. Dus daar een hele zwik besteld.

Bedankt voor alle suggesties en adviezen!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee