Vraag

• Cellebel
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-01-2021
Mijn vraag
Ik heb sinds een update een gek icoontje in mijn beginscherm. Geen idee wat t is, wat ik er mee moet en hoe ik t wegkrijg Het is grijs/zwart, zit aan de zijkant en ik kan t uitvouwen.......maar dan??

[Voor 58% gewijzigd door Cellebel op 26-01-2021 14:50]

Beste antwoord (via Cellebel op 26-01-2021 21:31)

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-03 23:22
sem2409 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:57:
Instellingen > Toegankelijkheid > Gesproken materiaal > Spreek scherm uit. Dit moet je uitschakelen dan verdwijnt het icoontje. Zo te zien heb je je telefoon in het Engels dus je moet ff kijken naar de exacte vertalingen in het Engels. Laat maar weten of het is gelukt.
Goed gevonden, ik zat ook al te zoeken:
In het Engels dan: Settings > Accessibility > Spoken Content > Speak Screen uitschakelen

Alle reacties

• Cellebel

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Lijkt erop als je telefoon beheerd wordt door je werkgever? wellicht heeft deze via een beheerde omgeving een bepaald stukje software geinstalleerd? Ik ben even aan het vissne hier. Het lijkt niet op een standaard iOS icoon namelijk.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titel verduidelijkt van "iphone 7" naar "[iPhone 7] Onbekend icoon op home screen". Probeer als je een topic opent een duidelijk titel te kiezen, zodat men weet waar het over gaat.

Welke versie van iOS gebruik je, en wat voor 'n update was het?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-03 20:19
Instellingen > Toegankelijkheid > Gesproken materiaal > Spreek scherm uit. Dit moet je uitschakelen dan verdwijnt het icoontje. Zo te zien heb je je telefoon in het Engels dus je moet ff kijken naar de exacte vertalingen in het Engels. Laat maar weten of het is gelukt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-03 23:22
sem2409 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:57:
Goed gevonden, ik zat ook al te zoeken:
In het Engels dan: Settings > Accessibility > Spoken Content > Speak Screen uitschakelen

• Cellebel
Bedankt het is gelukt!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee