Toon posts:

Huis in het buitenland kopen tijdens Covid-19

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views

• Sophie-98
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 26-01 14:47
Hoi allemaal,

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen en eventuele ervaringen met huizen kopen in het buitenland. Ik zit erg te overwegen om een vakantiehuis te kopen in Oostenrijk. Zeker nu we met corona aan het worstelen zijn, leek mij dit een goede investering.

Ik wil mij graag focussen op nieuwbouw en had een aantal *knip gezien. Deze projecten regelen eigenlijk alles van top tot teen. Ook de verhuur wanneer wij niet in de woning zijn wordt allemaal geregeld. Klinkt ideaal, maar is dat ook zo?

Ook zit ik te twijfelen of het tijdens corona wel slim is om te kopen aangezien er nu niemand mag reizen. Als dit straks wel meer mag verwacht ik wel een knal in toerisme.

Een leuk discussiepunt is het wel. Ik hoor graag wat jullie vinden en denken! :)
Het lijkt erg op spam en dat is niet toegestaan.

[Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 26-01-2021 21:02]

• De Rikster
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-09 12:38
Noem me wantrouwend maar het feit dat je in twee niet gerelateerde topics een vraag stelt met een verwijzing naar een "voorbeeld" van een oplossing/kans waarvan de eigenaar 'toevallig' op hetzelfde adres in Enschede zit maakt je een spammer..

• Ascension
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 08:25
Mijn spam alert gaat af. Zowel in deze post als in je vorige post link je naar een onderneming op de Gronausestraat 710.

• Leeghoofd21
  • Registratie: april 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

De NPO heeft hier een serie overgemaakt. Volgens heet die Klem

HANDTEKENING!!!

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:56

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Ik doe deze dicht er is ook Ervaring met huis kopen - Deel 8

Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee