Ik zoek een?
27 inch monitor met QHD resolutie waar ik m'n laptop op aan kan sluiten. Ik twijfel tussen een monitor inclusief "docking station" of een losse docking station / usb hub.
Wat is je budget?
500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zal het hoofdzakelijk gebruiken voor office toepassingen (word, excel, google meet, teams) en af en toe een foto/film bewerken wat casual gaming.
De externe monitor moet werken met m'n huidige laptop Dell 7577 (deze heeft een thunderbold 3 aansluiting (alleen zonder opladen)) en nog aan te schaffen laptop (waarschijnlijk de Lenovo Yogo Slim 7 Pro zodra die beschikbaar is). De monitor komt in een kamer met daglicht.
Wat zijn de eisen:
27 inch monitor met QHD
OPTIE 1: Monitor inclusief "docking station".
Dell UltraSharp U2721DE Zwart Kan laptop opladen met 65 Watt
Lenovo ThinkVision P27h-20 Zwart Kan laptop opladen met 90 Watt
Lenovo ThinkVision T27hv-20 Zwart Kan laptop opladen met 90 Watt en heeft een fullhd webcam en 2 x 3 watt speakers.
OPTIE 2: Monitor zonder "docking station"
LG UltraGear 27GL850 Zwart Omdat deze bovenaan in de tweakers pricewatch staat. Is deze ook prettig werken met office etc of alleen voor gaming?
Asus ProArt PA278QV Zwart
ASUS VG279Q Zwart
27 inch monitor met QHD resolutie waar ik m'n laptop op aan kan sluiten. Ik twijfel tussen een monitor inclusief "docking station" of een losse docking station / usb hub.
Wat is je budget?
500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zal het hoofdzakelijk gebruiken voor office toepassingen (word, excel, google meet, teams) en af en toe een foto/film bewerken wat casual gaming.
De externe monitor moet werken met m'n huidige laptop Dell 7577 (deze heeft een thunderbold 3 aansluiting (alleen zonder opladen)) en nog aan te schaffen laptop (waarschijnlijk de Lenovo Yogo Slim 7 Pro zodra die beschikbaar is). De monitor komt in een kamer met daglicht.
Wat zijn de eisen:
27 inch monitor met QHD
OPTIE 1: Monitor inclusief "docking station".
Dell UltraSharp U2721DE Zwart Kan laptop opladen met 65 Watt
Lenovo ThinkVision P27h-20 Zwart Kan laptop opladen met 90 Watt
Lenovo ThinkVision T27hv-20 Zwart Kan laptop opladen met 90 Watt en heeft een fullhd webcam en 2 x 3 watt speakers.
OPTIE 2: Monitor zonder "docking station"
LG UltraGear 27GL850 Zwart Omdat deze bovenaan in de tweakers pricewatch staat. Is deze ook prettig werken met office etc of alleen voor gaming?
Asus ProArt PA278QV Zwart
ASUS VG279Q Zwart