Hallo, Ik ben opzoek naar hulp voor het bouwen van een nieuwe gaming pc (Dit is mijn eerste, maar ik wil hem wel zelf bouwen).
Qua games is het erg basic dus rocket league, Roblox of Minecraft bijvoorbeeld.
Ik ga deze pc alleen gebruiken om te gamen en een beetje schoolwerk. Qua software weet ik nog niet wat ik wil hebben, windows lijkt me het handigst.
Ik wil er rond de €500 voor betalen en een maximum van €575, inclusief verzend kosten
Zelf heb ik al een Dell monitor (HDMI) en een wireless toetsen bord en muis (USB)
Qua geheugen is 240GB SSD en 500GB HDD prima, als dat te duur is kan de HDD lager
Ik hou persoonlijk meer van AMD, omdat hun chipset goedkoper is.
Een paar eisen zijn er moet een hdmi slot in zitten en een USB slot, er hoeft geen overtollig RGB in te zetten (Ik vind RGB wel mooi maar het kost veel geld!
. De pc mag geluid maken als het maar niet teveel is, als ik de game niet meer hoor is het teveel.
Ik ga niet voor overclocking, en standaard instellingen zijn prima.
Ik wil graag de kostte het laagste hebben en de meeste kwaliteit voor de prijs.
Qua games is het erg basic dus rocket league, Roblox of Minecraft bijvoorbeeld.
Ik ga deze pc alleen gebruiken om te gamen en een beetje schoolwerk. Qua software weet ik nog niet wat ik wil hebben, windows lijkt me het handigst.
Ik wil er rond de €500 voor betalen en een maximum van €575, inclusief verzend kosten
Zelf heb ik al een Dell monitor (HDMI) en een wireless toetsen bord en muis (USB)
Qua geheugen is 240GB SSD en 500GB HDD prima, als dat te duur is kan de HDD lager
Ik hou persoonlijk meer van AMD, omdat hun chipset goedkoper is.
Een paar eisen zijn er moet een hdmi slot in zitten en een USB slot, er hoeft geen overtollig RGB in te zetten (Ik vind RGB wel mooi maar het kost veel geld!

Ik ga niet voor overclocking, en standaard instellingen zijn prima.
Ik wil graag de kostte het laagste hebben en de meeste kwaliteit voor de prijs.