Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bleeding nieuwe panasonic tv

Pagina: 1
Acties:

• Jerrylee
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 16-06 16:26
Na 20 jaar heb ik mijn oude plasma tv toch maar eens vervangen door een 4k ultra hd panasonic tv.
Echter, Ik zie flinke donkere vlekken in beeld. Na enig googlen kom ik er achter dat dit backlight bleeding zou zijn. Maar is dit normaal in deze mate bij een nieuwe tv?

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 18:39

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Lijkt meer op een verkeerd geplakte diffuser laag.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• dmantione
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 00:09
Nee, niet in deze mate, dit is een produktiefout. Bij LCD's is de verlichting nooit perfect uniform, maar als je het zoals op deze foto's ziet, dan is het gewoon niet goed gemonteerd.

• Jerrylee
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 16-06 16:26
Dank je wel voor jullie reacties. Dit geeft mij meer zekerheid dat ik niet een ongelooflijke zeurkous ben :-)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True