Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Tray is volgens my een lade waar je bv. je mobo of een HD in stopt. Een PSU = Power Supply Unit, de voeding dus. Die andere weet ik niet
die 2 is duidelijk tnx
ik zou toch iets meer willen weten van die tray, moet ik me daar een uitklap geval bij denken?
vraaag 3 staat nog open
ik zou toch iets meer willen weten van die tray, moet ik me daar een uitklap geval bij denken?
vraaag 3 staat nog open
Lapping kit is volgens mij een kit om je heatsink te 'lappen'. Of te wel, de onderkant spiegelglad maken om optimaal contact te maken me de core.
Een Lapping Kit is toch een soort schuurkit om metaal te poleisten?? Wordt soms ook wel gebruikt om je Core van je proc en je Cooler recht te krijgen zodat er zo min mogenlijk groeven in zitten zodat het het beste koelt..
Maar ik kan mij vergissen...
[Edit]
Te laat; maar wel goed en hier het bewijs:
Pc Extremes Lapkit
Waat een beetje geGOOGLE toch niet kan uithalen.
Maar ik kan mij vergissen...
[Edit]
Te laat; maar wel goed en hier het bewijs:
Pc Extremes Lapkit
Waat een beetje geGOOGLE toch niet kan uithalen.
mooi dan weet ik dat ook weer, ik ben nu bijnazwaar intiligent, nu nog wat meer duidlijk heid van vraagje 1
Een tray kan ook een lading CPU's zijn. CPU's worden aan winkels verkocht per tray, daar zitten geloof ik 24 CPU's in.
Zo, dat zijn al je knowldge probs. Mag ik nu door voor de koelkast
Tja, 40 flugels ofzo is ook een trayOp dinsdag 14 augustus 2001 03:55 schreef Sick_Nick het volgende:
Een tray kan ook een lading CPU's zijn. CPU's worden aan winkels verkocht per tray, daar zitten geloof ik 24 CPU's in.
of een traytje bier :):):):)
Ikke ook maar ff intelligent doen.
Bij CD-rom spelers wordt gebruik gemaakt of van een tray of van een "slot-in" (vaak pioneer DVD). Als je dus op het open knopje van je CD-romspeler drukt en de lade komt eruit, dan kijk je dus naar de "tray". Verder is er nog een soort die vaak door plextor wordt gebruikt. Dat is zo'n los hoesje waar je eerst de CD in doet, en dat hoesje doe je vervolgens weer in de CD-rom speler. Maar op dit moment ben ik de naam kwijt.
Veel succes!
Bij CD-rom spelers wordt gebruik gemaakt of van een tray of van een "slot-in" (vaak pioneer DVD). Als je dus op het open knopje van je CD-romspeler drukt en de lade komt eruit, dan kijk je dus naar de "tray". Verder is er nog een soort die vaak door plextor wordt gebruikt. Dat is zo'n los hoesje waar je eerst de CD in doet, en dat hoesje doe je vervolgens weer in de CD-rom speler. Maar op dit moment ben ik de naam kwijt.
Veel succes!
Verwijderd
'Tray' betekend niets meer dan 'houder voor iets anders'. In het geval van je computer, op die plaat wordt je moederbord gemonteerd, vandaar tray.
ke hebt ook nog je Sys-Tray.
systeem - lade ??
rechts onder op een windows machine, daar net naast de tijd, is een plek voor programma icoontjes.
Meestal zijn dit programma's die (gedeeltelijk) op de achtergrond draaien
systeem - lade ??
rechts onder op een windows machine, daar net naast de tijd, is een plek voor programma icoontjes.
Meestal zijn dit programma's die (gedeeltelijk) op de achtergrond draaien
1+1+1 = 1
Je had ook altijd een P2 en een P3 TRAY, dat waren versies die zonder koeler en ceramisch omhulsel werden geleverd.
Nee, bij bier heb je het altijd gewoon over een 'treetje'Op dinsdag 14 augustus 2001 04:10 schreef _Dennizz_ het volgende:
of een traytje bier :):):):)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
of over een kratjeOp dinsdag 14 augustus 2001 21:16 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Nee, bij bier heb je het altijd gewoon over een 'treetje'
tis geen bier topic! anyway ik bedoel dus een tray voor een moederbord hoe ziet dat er uit?
ok nu vraag 4
wat is precies Hot-swable want het is duur dus het zal wel special zijn
ok nu vraag 4
Hardware die je eruit kan rukken als de pjuter gewoon aan staat. Wordt veel in servers gebruikt denk aan PSU en HD, respectievelijk redundant en raid.Op dinsdag 14 augustus 2001 22:08 schreef Cloontje het volgende:
ok nu vraag 4
One of the animals has left its cage today.
cool
maar je hebt ook hot-swable hubs en die kan je altijd afkopelen als je comp aan staat dus das wel vreemd
Pagina: 1